قیمت خرید و فروش وزنه آسانسور در بازرگانی برزده

وزنه آسانسور ، وزنه گالوانیزه آسانسور ، تولید و عرضه سراسری انواع وزنه آسانسور ، وزنه چدنی آسانسور ، لیست قیمت خرید و فروش وزنه آسانسور در بازرگانی برزده

برای دریافت جدید ترین لیست قیمت فروش وزنه آسانسور و ارسال آن به سراسر کشور با قیمت خرید ارزان می توانید به راحتی هر یک از وزنه چدنی آسانسور ، وزنه گالوانیزه آسانسور ، وزنه بتنی آسانسور ، وزنه پلاستیکی آسانسور و وزنه فلزی آسانسور با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

 

تاریخچه وزنه آسانسور در چندین سال گذشته و روند رشد تولید وزنه آسانسور

در سال های گذشته مردم برای جابجایی و حمل و نقل بار به طبقات بالایی و پایینی سازه ها، از مکانیزم ساده ای به صورت بالابر استفاده می کردند. به طوریکه بارها را در یک کفه گذاشته و با کشیدن طناب هایی آنها را به واسطه یک قرقره به کمک نیروی انسانی یا حیوانی تعادل وزن بار را حفظ نموده و آنها را به طبقات بالایی سازه ها هدایت می نمودند. اما امروزه با استفاده از آسانسور و بالابر های مدرن، این کار با سرعت بیشتر و به آسانی انجام می شود. برای حفظ تعادل کابین و متعلقات آن از وزنه آسانسور استفاده می شود.

به این صورت که این وزنه در آسانسور های کششی و زنجیری ضمن متعادل نمودن وزن کابین و نیمی از بار آن، سبب به وجود آمدن کشش بین سیم بکسل ها و فلکه ها شده و نیروی اصطکاک لازم برای حرکت سیم بکسل ها بر روی فلکه اصلی موتور را فراهم می نماید.

کابین آسانسور برای حفظ تعادل خود و وزن مسافرین و بار نیاز به وسیله ای به نام وزنه آسانسور دارد. این قطعه با متعادل نمودن وزن کابین و نیمی از وزن بار داخل آن باعث می شود تا کابین دچار لرزش نشده و بار خود را سالم به مقصد برساند. این قطعه از اجناس مختلفی ساخته شده و با توجه به وزن و ظرفیت کابین تعداد آن تعیین می شود. با مراجعه به نمایندگی بازرگانی برزده می توانید انواع قطعات آسانسور را در سطح کیفی بالا سفارش داده و با بهترین و مناسب ترین قیمت آن ها را تهیه نمایید. این مجموعه انواع وزنه تعادل را در اندازه ها و جنس های مختلف به فروش می رساند.

 

ریخته گری وزنه چدنی آسانسور و تولید وزنه آسانسور

ریخته گری در بازرگانی آسانسور برزده بر که در حال تولید انواع وزنه های چدنی آسانسور می‌باشند که با بالاترین سطح کیفیت به دست مشتریان خود می رساند تا افراد زیادی از طریق بازرگانی آسانسور برزده اقدام به خرید وزنه آسانسور و وزنه موردنظر آسانسور خود را تهیه می‌کند.

ما با توجه به اینکه فروش انواع وزنه های آسانسور را در دست انجام دادیم و وزنه چدنی و وزنه گالوانیزه را در دست تولید داریم و فروش عمده در سراسر کشور انجام می دهیم می توانیم به تمامی مشتریان مان در سراسر کشور هر وزنه مورد نیاز را به تولید برسانیم.

همینطور با توجه به اینکه در سیستم آسانسور مجبور بودن قطعات با یکدیگر و کار آنها با یکدیگر اگر درست صورت بگیرد.
به قطعات آسانسور از جمله موتور ریل آسانسور کابین آسانسور و تجهیزات مکانیک و راه اندازی آسانسور با یکدیگر مچ باشند و حرکت خوبی را ارائه دهند باعث می‌شوند تا در نهایت آسانسور ایمن و با کیفیت شما تحویل بگیرید تا سالیان سال این آسانسور برای شما کار کند و با کیفیت بالایی برای تان خدمت ‌رسانی کند.

 

اطلاعات جامع پیرامون ساخت و تولید  وزنه آسانسور در کارگاه تولیدی مجموعه بازرگانی برزده

با توجه به این که بازرگانی آسانسور برزده اطلاعات جامعی را پیرامون انواع وزنه های آسانسور و کیفیت های مختلف در این مطلب برای مشتریان خود پدید آورده و گردآوری کرده است می تواند شما مشتریان در مجموعه بازرگانی آسانسور برزده را برای خرید وزنه را با آگاهی انجام دهید.

همچنین شما می توانید از مجموعه برزده خرید کرده باشید که قطعات آسانسور را با قیمت ارزان کارخانه به شما در سطح کیفیت بالا به شما ارائه دهد این مجموعه با توجه به اینکه این قطعات را با قیمت مناسب برای مشتریان خود عرضه کرده است می تواند شما مشتریان را با رضایت مندی بیشتری علاقه مند کند.

 

صادرات و واردات تمامی قطعات آسانسور و ارسال به سراسر نقاط ایران

صادرات در بازرگانی برزده توانست تو سهم بزرگی در بازار قطعات از جمله وزنه آسانسور ایران داشته باشد و تولیدات را در کیفیت های مختلف که در بازارها سان عرضه می‌کند و ارائه می‌دهد به سایر شهرها و کشور ها ارسال کرده باشد.

در سالیان اخیر با توجه به افزایش صادرات قطعات آسانسوری به کشورهای همسایه  در نوع وزنه آسانسور چدنی و گالوانیزه نیز یکی از این قطعات بودند که سهمی در بازار صادراتی ایران برای خود اشغال کردند و قطعات آسانسور در کشور های همسایه با برند ایرانی معرفی گشت تا علاوه بر توجه به کاهش ارزش ریال نسبت به عرضه خرید قطعات ایرانی برای کشورهای دیگر بسیار به صرفه می باشد چرا که آنها با پرداخت بهای اندکی نسبت به قطعات اروپایی و یا قطعاتی که در کشورهای دیگر تولید و عرضه میگردد تا قطعه مورد نظر خود را با کیفیت بالایی که دسترنج صنعتگران و تولیدکنندگان محترم کشورمان است تهیه کنند.

 

 بهترین وزنه آسانسور را از کجا بخریم و بهترین کیفیت تولید وزنه آسانسور کدام است ؟

وزنه آسانسور را از کجا بخریم سوالی است که اغلب برای مشتریان پدید می آید که برای خرید عمده  در هر کجای این کشور بزرگ اقدام کنیم و از چه منبعی  مورد نیاز خود را تهیه کنیم و خرید خود را انجام دهیم ، بهترین پیشنهاد برای کسانی که قصد خرید  را دارند این می باشد که با مشاوران خبره در فروش ما که می توانند در زمینه فروش انواع وزنه گالوانیزه آسانسور شما را راهنمایی کنند، در حال فعالیت می باشند.
برای  مشاوره رایگان خرید وزنه آسانسور حتما با ما تماس بگیرند تا با مشورت کاملی که در خرید شما مشتریان انجام میشود بهترین خرید را داشته باشید و از این طریق و بدین شیوه خرید خود را قیمت  مناسب نسبت به سایر تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان گالوانیزه و وزنه چدنی آسانسور تهیه کرده و کیفیت مطلوب تری را دریافت کنند.

 

اطلاعات جامع پیرامون فروش وزنه آسانسور و خرید وزنه آسانسور در بازرگانی برزده با کیفیت سفارشی

همچنین اطلاعات جامعی را پیرامون آن کسب نمایند مجموعه بازرگانی  برزده با توجه به اطلاعات جامعی که برای مشتریان خود پدید آورده تا بتوانند خرید را با قیمت مناسب از طریق مو انجام دهند روان سطح وزنه چدنی آسانسور را در این فصل با قیمتی استثنایی و باورنکردنی برای خریداران عرضه کنند.

 

 طرز ساخت و تولید  وزنه آسانسور در بازرگانی برزده

طرز استفاده وزنه آسانسور بدین گونه است که با توجه به وزن که باید برای استفاده از این ها در نظر گرفته شده باشد تولید می‌شوند و این  پس از تولید برای هر آسانسور با توجه به ظرفیت آن دستگاه و سیستم آسانسوری مشخص شده و میزان وزنه مورد نیاز آن تعیین می گردد گالوانیزه و یا  چدنی با قیمت  مناسب در بازرگانی به فروش می‌رسد که خود تولید کننده باشد.

 

فرمول محاسبه وزنه آسانسور و خرید وزنه مورد نیاز برای کابین آسانسور

شما پس از محاسبه وزنه مورد نیاز خود اقدام به خرید می کنید  که شما برای محاسبه وزنه  مورد نیاز خود در سیستم آسانسور کششی می توانید با استفاده از فرمول پی به علاوه یک دوم یا فرمولی که بیانگر این می باشد که شما باید وزنه کامل کابین را در نظر بگیرید و نصف ظرفیت کابین را با آن جمع کنید و اعداد به دست آمده میزان  می باشد و یا باری می باشد که باید در طرف مقابل در داخل قاب قرار می گیرد .

برای مثال این میزان از وزن با محاسبات دقیق حساب میشود برای امثال شما یک کابین ۴ نفره داریم و هر نفر وزنی حدود ۷۵ کیلوگرم بر اساس محاسبات استاندارد در نظر گرفته می زرد در ۷۵ می کنیم و عدد به دست آمده یا همان عدد ۳۰۰ میزانی می باشد که شما باید نصف آن را به دست آورید که عدد ۱۵۰ می باشد و برای محاسبه وزن شما عدد ۱۵۰ را با جمع می نماید و این عددی که به دست می‌آید  که میزان وزن خریداری وزنه میباشد که شما باید در سمت قاب وزنه باشید تا ایجاد تعادل در سیستم شما به طور کامل اجرا شود .

 

پیش فروش وزنه آسانسور در مجموعه بازرگانی برزده با قیمت ارزان کارخانه

مجموعه بازرگانی آسانسور برزده  می تواند با مشاوره های خوبی را برای شما مشتریان که قصد خرید قطعات آسانسور را دارد و یا قصد خرید و سایر تجهیزات آسانسور را دارد تهیه و برای تان عرض نمایید تا از فروش ریل در موتور و کابین آسانسور با بالاترین سطح از کیفیت و قیمت مناسب در بازرگانی آسانسور برزده خریداری کنید.
همچنین شما می توانید برای دریافت  قیمت  مناسب کلیه قطعات آسانسوری را که قصد خریداری کردن را دارید نیز به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های رایگان از مشاوران فروش بازرگانی آسانسور برزده بپردازید.

 

قیمت خرید و فروش وزنه آسانسور و بهترین نحوه نصب وزنه آسانسور در چه حالتی قرار میگیرد ؟

همانطور که میدانید قاب وزنه آسانسور از یک سمت به سیم بکسل و شده و بر روی خود قطعا تیم نام کفشک دارد که این کفش ها بر روی ریل حرکت می کند و حرکت را شکل می کفش کار بر روی ویژگی های که باید روغن کاری شده باشند باید حرکت کنند روغنکاری یک اصل بسیار مهم در سیستم و آسانسورها می باشد.

شما باید برای آسانسور خود را بر روی ریلها خودرو روغندان نصب کنید تا دائماً در حین حرکت روغنکاری و روانکاری شوند.
روانکاری ریل بدین جهت اهمیت دارد که کفشک های لغزشی که بر روی ریه ها حرکت می کنند.

قرار گرفتن درست و دقیق این وزنه تعادل در کنار یکدیگر در این سیستم باعث ایجاد تعادل بهتر و ایفای نقش بهتر در سیستم شده است که می تواند تجارت این قطعات و خرید و فروش آنها در سالهای اخیر باعث شده و بازار بسیار مناسبی را در سطح کشور شاهد برای این قطعات باشیم و بتوانیم قطعات با کیفیت را در بازار آسانسور و اگر می خواهید اطلاعات جامع و کاملی را پیرامون ما و آسانسوری که در سیستم‌های استفاده می شود داشته باشید.

 

وزنه تعادل آسانسور چیست و چه کاربردی را در حفظ تعادل آسانسور می توانید داشته باشد

همانطور که گفته شد، وزنه تعادل مسئولیت مهمی را در آسانسور به دوش می کشد. حفظ تعادل در آسانسور باعث می شود تا مسافرین در کابین آسانسور هیچ گونه لرزشی را احساس نکرده و در امنیت کامل مسیر خود را در ساختمان طی کنند. اما لازم است بدانید که این مهم باید به صورت کاملا دقیق انجام شده و بارها تست شود تا دچار مشکل نشود. برای برقراری این وضعیت، وزنه تعادل نیازبه وسایل دیگری نیز دارد.

 

ارائه وزنه آسانسور با کیفیت سفارشی در انواع کیفیت چدنی و گالوانیزه

برای ساخت وزنه تعادل آسانسور از وزنه هایی که از اجناس مختلفی همچون چدن، سرب و یا بتن که با روکش پلاستیک یا فلزی محافظ ساخته شده استفاده می شود. به این صورت که تعدادی از این وزنه ها را در یک قالب فولادی محکم به صورت فیکس کنار هم قرار داده و قالب را با پیچ محکم می بندند. به طور معمول از وزنه های ۳۵ کیلوگرمی برای پر کردن قاب وزنه استفاده می شود. این وزنه ها باید طوری چیده شده و با هم فیکس شوند که در تکان های شدید مثلا در زمان پاراشوت از قاب خارج نشوند. برای تعیین تعداد وزنه ها باید به ظرفیت کابین آسانسور و وزن آن توجه نمود. با استفاده از فرمول: ( وزن کابین + وزن نیمی از بار یا نفرات داخل کابین ) تعداد وزنه های تعادل تخمین زده می شود.

 

نقش سیم بکسل در آسانسور و تاثیر آن در وزنه تعادل آسانسور

سیم بکسل از یک دسته سیم های فلزی تشکیل شده که این سیم ها به دور یک هسته مفتولی شکل از جنس فولاد پیچیده می شوند. نقش سیم بکسل در آسانسور به تعلیق در آوردن کابین و وزنه تعادل است. این وسیله مدام به همراه کابین و وزنه در حال حرکت است. به همین منظور همیشه درگیر تنش های فشاری، خمشی، پیچشی، خوردگی و سایش می باشند. به محض دیدن پارگی در قسمت های بیرونی سیم بکسل آسانسور باید آن را تعویض نمود.

 

تولید فلکه هرزگرد و قیمت ارزان کارخانه و ارسال به سراسر کشور

فلکه هرزگرد زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که فاصله بین کابین و قاب وزنه آسانسور یا سیم بکسل هایی که به قاب وزنه متصل اند، بیشتر از طول فلکه ی کششی موتور است. بدین صورت که با نصب فلکه هرزگرد اصطکاک بین سیم بکسل و فلکه ها ایجاد شده و نیز زاویه مناسب یا همان زاویه آلفا برای سیم بکسل ها را فراهم می کند.

 

تولید انواع کفشک ها آسانسور در کارگاه تولیدی قطعات آسانسور

کفشک ها معمولا در دو نوع کفشک های غلطکی و لغزشی ساخته می شوند. کفشک ها در دو طرف قاب وزنه تعادل ( در بالا و پایین ) و یوک کابین آسانسور نصب می شوند. این قطعه با ریل های آسانسور تماس مستقیم دارد و در هنگام حرکت آسانسور در امتداد ریل ها حرکت نموده و کابین و وزنه آسانسور را هدایت می نماید. این قطعه در معرض ساییدگی بالایی قرار دارد که باید حتما در سرویس های دوره ای آسانسور مورد بررسی قرار گیرد زیرا ممکن است با شکسته شدن کفشک ها، قاب وزنه از محل خود جابجا شود.

 

نمایندگی رسمی فروش انواع قطعات آسانسور در سراسر کشور بازرگانی برزده

مجموعه بازرگانی برزده با توجه به شرایط اقتصادی کشور و کیفیت قطعات قیمت محصولات خود و نیز هزینه سرویس آسانسور را کاملا منصفانه ، منطقی و مناسب تعیین نموده است. واحد پشتیبانی این مجموعه  بسیار قوی عمل نموده و این باعث شده تا مشتریان مجموعه روز به روز افزایش و میزان رضایتمندی بیشتر شود. واحد پشتیبانی بازرگانی برزده کنترل عملیات را در دست گرفته و به نحوی هر غیر ممکنی را ممکن می سازد. این مجموعه متشکل از سرویسکاران مجرب و آموزش دیده است که با تمام تجهیزات در تهران و شهرستان های حومه آمادگی ارائه خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در اسرع وقت را دارد. بازرگانی برزده با داشتن فروشگاه قطعات آسانسور می تواند به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل خدمات نگهداری و تعمیر و جنرال سرویس را انجام دهد.

 

خدمات بازرگانی برزده

  1. فروش انواع آسانسور های پیشرفته و با تکنولوژی روز دنیا
  2. فروش انواع قطعات با بالاترین کیفیت
  3. ارائه بهترین و مناسب ترین قیمت برای کلیه قطعات
  4. احترام به حقوق مشتریان
  5. ارائه مشاوره رایگان فنی در هنگام فروش محصولات
  6. واردات بدون واسطه قطعات
  7. ارسال به موقع قطعات به سراسر کشور
  8. تحویل سریع هر یک از کالاها به شما مشتریان
  9. تعمیرات و سرویس نگهداری در سراسر تهران و حومه با قیمت ارزان در محل
  10. بازسازی انواع آسانسور و به روز رسانی تکنولوژی و تزئینات کابین در کارگاه بازرگانی برزده
  11. استاندارد تایید شده در تمامی وزنه آسانسور تولید شده

 

آیا میدانید که :

در سال های قبل وزنه آسانسور از جنس پلاستیکی بوده اند ولی با گذشت زمان به دلیل مشکلات استفاده از جنس پلاستیک در این وزنه ها از طرف سازمان های استاندارد کنار رفت و جنس فلزی برای این منظور مورد تأیید قرار گرفت و امروزه تنها وزنه های فلزی هستند که مطابق ضوابط مهندسی و استانداردها بوده و در صنعت آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند.در صنعت آسانسور وزنه های بتنی گالوانیزه همانند سایر وزنه های دیگر بیشترین استفاده را در این صنعت پیدا نموده است.مجموعه بازرگانی برزده با توجه به الزام استاندارد در پکیج های مکانیک و راه اندازی خود از وزنه های گالوانیزه یا وزنه های چدنی استفاده می نمایید تا خریداران با خیال راحت در بین طبقات ساختمانی حرکت نمایند.