درب لولایی آسانسور خورشیدی پلاس قیمت خرید
درب لولایی خورشیدی پلاس آسانسور

درب طبقات آسانسور در طرح های متنوع در فروشگاه آسانسور برزده موجود می باشد که یکی از آن درب لولایی خورشیدی پلاس است که در رنگ های منتوع و کیفیت درجه یک به شما مشتریان ارائه می شود .

درب لولایی آسانسور یکی از مهم ترین بخش کابین آسانسور است که کنترل ورود و خروج مسافرین را دارد و از ورود افراد در زمان نبود کابین آسانسور جلوگیری کند تا خسارات ساختمان را کاهش دهد.

انواع  طرح درب اسانسور در فروشگاه اسانسور برزده موجود و در ابعاد سفارشی نیز تولید می شود و مشتریان از سراسر کشور می توانند ثبت سفارش را انجام دهید تا برای شما ارسال شود .

 

 

مشخصات فنی درب لولایی آسانسور خورشیدی پلاس

درب لولایی آسانسور خورشیدی پلاس یکی از نمونه طرح جدید از طرح درب لولایی خورشیدی می باشد که به روزشده است و نمای زیبا تری دارد ، این طرح از پر فروش ترین طرح های درب طبقه آسانسور است که می توانید در پروژه ساختمانی تان استفاده کنید.

 

ارتفاع 2 متر
وزن 61  کیلوگرم
ورقه رویه 1 میلی متر
ورقه زیره 1.15 میلی متر
چهار چوب 2 میل متر
کیفیت رنگ کوره ای

 

 

قیمت خرید درب لولایی آسانسور خورشیدی پلاس

فروشگاه آسانسور برزده یکی از تولید کنندگان درب لولایی آسانسور است همواره کیفیت درب های تولید شده را با مواد اولیه درجه یک به مشتریان ارائه میدهد و طرح خورشیدی نیز از طرح های جدید سال 1402 می باشد که علاقه مندان برای خرید و دریافت قیمت روز و ثبت سفارش می توانید به راحتی از طریق سایت ، سفارش خود را ثبت کنند.

 

مدت زمان ساخت و تحویل درب لولایی آسانسور

مدت زمان تولید انواع درب لولایی آسانسور در طرح های مختللف بین 3 الی 4 روز کاری انجام می شود و شما مشتریان گرامی می توانید درب لولایی آسانسور تان را در طرح مورد نظر سفارش دهید تا برای شما به تولید برسد و طی 3 الی 4 روز کاری برای شما در سراسر کشور ارسال  می شود .

 

 

اشتراک گذاری