قیمت آسانسور دیوار
قیمت آسانسور دیوار

بسیاری از افراد برای خرید قطعات آسانسور دسته دوم به سایت دیوار مراجعه می کنند تا از قیمت آسانسور در دیوار مطلع شود اما اگر فروشنده ای باشد که کالا را با کیفیت مطلوب به مشتری ارسال نکند ممکن است دچار مشکلاتی در سیستم حرکتی آسانسور شوید.

 

بهترین مرکز خرید قطعات آسانسور کدام اند ؟

امروز با افزایش فروشگاه ها در سراسر کشور می توانید از هر کدام که در نزدیک ترین نقطه به شما هستند خرید کنید اما برای تضمین کیفیت و گارانتی کالا حتما باید از فروشگاه معتبر که دارای مجوز اینماد هستند خریداری کنید.

 

قیمت موتور آسانسور در دیوار

برای خرید موتور آسانسور در دیوار می توانید شماره سریال موتور آسانسور را از شخص فروشنده درخواست کنید تا از گارانتی کالا و خدمات پس از فروش آن مطلع شوید . همچنین برای اطمینان بیشتر از خرید موتور آسانسور می توانید در مجموعه آسانسور برزده بعد از استعلام قیمت روز موتور آسانسور ، فاکتور خرید تان را دریافت نمایید.

 

قیمت درب آسانسور در دیوار

درب لولایی آسانسور یکی از موارد مهم در ساختمان می باشد که باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در طول زمان دچار مشکلاتی مانند خرابی لولای درب ، تاب داشتن ورقه درب و بسته نشدن درب به علت لولای خراب ، نشوید . مجموعه اسانسور برزده تولید کننده درب لولایی طبقات آسانسور می باشد که می تواند برای شما مشتریان کیفیت درب لولایی آسانسور را تا 5 سال گارانتی کند .

 

قیمت کابین آسانسور در دیوار

کابین آسانسور در طرح های مختلف برای تمامی سلیقه ها به تولید میرسد که از ابعاد 4 نفره شروع به قیمت گذاری می شود . نحوه ساخت کابین آسانسور در کارگاه های تولیدی مختلف با هم متفاوت است که در مجموعه اسانسور برزده تمامی مدل ها در کیفیت بالا همراه با 5 سال گارانتی به تولید میرسد و متناسب با تمامی نقاط کشور به تولید میرسد.

 

قیمت ریل آسانسور در دیوار

ریل آسانسور نقش مهمی برای هدایت کابین آسانسور دارد که باید بدون خطا در چاهک آسانسور نصب شود . ریل آسانسور ها در انواع متفاوتی که دارند باید سطح صاف و بدون خمیدگی را داشته باشند . در مجموعه آسانسور برزده انواع ریل آسانسور سرد و گرم در ابعاد تی 5 ، تی 9 و تی 16 موجود می باشد که دارای کیفیت بالا و کارشناسی شده است.

 

 

اشتراک گذاری