قیمت خرید طرح جدید درب آسانسور قیمت درب آسانسور لولایی
طرح جدید درب آسانسور

درب آسانسور در مدل لولایی با انواع طرح های تولید شده برای بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده می باشد که در مجموعه آسانسور برزده با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می شود. طرح جدید درب آسانسور یکی از علاقه مندی های مشتریان است تا بتوانند طراحی داخلی ساختمان را بروز و مدرن نگهدارند و همچنین قیمت درب آسانسور لولایی یکی دیگر از حساسیت های خریداران می باشد که در مجموعه برزده ، با سایر فروشندگان در رقابت است.

 

انواع طرح جدید درب آسانسور در مجموعه آسانسور برزده

فروشگاه قطعات آسانسور برزده می تواند برای شما انواع طرح درب آسانسور را به تولید برساند که از این رو برخی از مدل های تولید شده و پر فروش اشاره کرد .

 

طرح خورشیدی پلاس درب لولایی آسانسور

درب طبقه آسانسور در طرح خورشیدی پلاس ، در رنگ بندی منتوع و ابعاد استاندارد به تولید می رسد. این طرح با نمونه طرح درب ضد سرقت با اسم خورشیدی نیز سازگار است که از این رو برای خرید و دریافت قیمت درب آسانسور لولایی در طرح خورشیدی پلاس می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

طرح ایلیا درب لولایی آسانسور

یکی از مدل های مدرن درب آسانسور که دارای زیبایی منحصر به فرد و کیفیت مطلوب است ، طرح جدید درب آسانسور ایلیا می باشد و می تواند با درب ضد سرقت مدل ایلیا زیبایی محیط ساختمانی را چند برابر کند. درب آسانسور ایلیا را می توانید در مجموعه برزده با رنگ و ابعاد مورد نیازتان سفارش دهید .

 

 

 

طرح اورانوس درب لولایی آسانسور

با وجود انواع مدل های مختلف درب برای ساختمان می توانید از طرح های زیادی برای زیبا تر کردن محیط ساختمان استفاده نمایید. طرح جدید درب آسانسور اورانوس با انواع درب ورودی واحد های ساختمانی ، قابل نصب می باشد و زیبایی ساختمان را چند برابر می کند .

 

 

طرح لوکا درب لولایی آسانسور

درب طبقه آسانسور در طرح لوکا ، یکی از دیگر مدل های جدید درب آسانسور است که با مدل های متفاوتی از درب ساختمانی سازگاری دارد و می تواند جلوه زیبایی را به ساختمان ارائه دهد . مدل درب آسانسور لوکا با مدل های کلاسیک درب آسانسور هم سطح می باشد که در این صورت می توانید از سایر مدل های درب آسانسور مقایسه کنید.

 

 

اشتراک گذاری