قیمت آسانسور بدون چاله
قیمت آسانسور بدون چاله

قیمت آسانسور بدون چاله به عوامل مختلفی مانند برند موتور، ظرفیت و ابعاد کابین و سایر تجهیزات مورد استفاده در نصب آن بستگی دارد . در ابتدا باید نوع راه اندازی آسانسور را مشخص کنید که از نوع کششی یا هیدرولیک باشد که در هر صورت قیمت نصب و خرید قطعات برای شما مشتریان متفاوت است.

 

آسانسور بدون چاله چیست

به آسانسور هایی که در هنگام راه اندازی از فضا های داخلی یا بیرونی ساختمان استفاده می کنند که در آن نیازی به چاهک نیست و اقلب در کنار دیوار یا پله های ساختمان نصب و اجرا می شوند آسانسور بدون چاله می گویند.

برای راه اندازی این آسانسور ها باید شرایط ساختمانی و محل نصب ساختمان نیز بررسی شود که به کدام نوع آسانسور کششی یا هیدرولیک نیاز دارند .

دقت داشته باشید که لیست قطعات آسانسور در نوع گیربکس و هیدرولیک متفاوت است و در قطعات راه اندازی و ریل آسانسور با هم شباهت دارند.

قیمت آسانسور بدون چاله به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آن محل نصب و راه اندازی آسانسور می باشد و از موارد دیگر نوع گیربکس یا گیرلس بودن آسانسور می باشد که در مقایسه با قطعات هیدرولیک نیز ممکن است قیمت خرید کاهش یابد و امنیت هیدرولیک نیز کمتر است .

 

آسانسور بدون چاهک

 

مزایای استفاده از آسانسور بدون چاهک یا چاله چیست

آسانسور بدون چاله به عنوان یک گزینه ایده آل برای ساختمان های کوچک و دوبلکس می باشد که به شما امکان می دهد تا بدون نیاز به حفر چاه و تخریب زیاد در ساختمان از مزایای آسانسور بهره مند شوید.

 

مزایای استفاده از آسانسور بدون چاله

همانطور که میدانید نصب و راه اندازی این نوع آسانسور در مقایسه با بسیاری از آسانسورهای دیگر سریع تر و آسان تر است و به دلیل عدم نیاز به حفر چاهک آسانسور ، هزینه نصب و نگهداری آسانسور بدون چاهک به طور قابل توجهی پایین تر است و همین طور این نوع آسانسور فضای کمی اشغال می کند و برای ساختمان هایی که از قبل فضایی برای آسانسور در نظر گرفته نشده است ایده آل اند که آسانسور بدون چاهک با برق تک فاز نیز قابل راه اندازی است و مصرف برق پایینی دارند

آسانسور بدون چاهک عملکردی بی صدا دارد و آرامش ساکنین را به هم نمی زند و این نوع آسانسور از ایمنی بالایی برخوردار اند و می توانید از طراحی های زیبا و متنوع برای آسانسور بدون چاهک بهره مند شوید.

 

معایب استفاده از آسانسور بدون چاله

در مقابل مزایا آسانسور بی چاهک نیز دارای معایبی هم می باشد که از مواردی مانند آسانسور بدون چاهک برای ظرفیت های بالا و ساختمان های پر رفت و آمد مناسب نیست و ممکن است باعث ایجاد حادثه شود.

ریل های آسانسور به پشت نصب می شوند و در هنگام نصب باید تمامی نکات ایمنی نصب ریل آسانسور به دقت مورد بررسی قرار گیرد که  در صورت خطا داشتن در نصب ریل ، ممکن است حرکت کابین آسانسور دچار مشکل شود.

لازم به ذکر است که اگر چه نصب و راه اندازی آسانسور بدون چاله نسبت به سایر آسانسورها آسان تر است اما اجرای آن باید توسط افراد حرفه ای و با تجربه انجام شود.

اشتراک گذاری