قیمت موتور آسانسور ایتالیایی
قیمت موتور آسانسور ایتالیایی

موتور آسانسور یکی از اجزای حیاتی آسانسور است که وظیفه ی تامین نیروی لازم برای حرکت کابین را بر عهده دارد و این موضوع در انواع مختلف با توان های کششی متفاوت می شوند و قیمت موتور آسانسور ایتالیایی در توان های مختلف و با برند های مختلف نیز متفاوت می باشد .

ظرفیت کششی و تکنولوژی بر قیمت موتور آسانسور ایتالیایی تاثیر گذار است و در هنگام خرید حتما مشخصات فنی موتور آسانسور را بررسی کنید و اقدام به خرید کنید .

 

بررسی کیفیت موتور آسانسور ایتالیایی

موتورهای آسانسور ایتالیایی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و طول عمر بالایی دارند که این موتورها با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند و به عنوان یک برند بین المللی محسوب می شوند و عوامل موثر در کیفیت ساخت موتور آسانسور شامل موارد اولیه ، طراحی و تست کنترل کیفیت می باشد که کیفیت صد در صد بالایی را به مشتری ارائه میدهد .

در تولید موتور آسانسور از جدید ترین ابزار آلات حرفه ای برای تولید بدنه و قطعات داخلی موتور استفاده می شود تا در برابر فشار و وزن بالای کابین تحمل بالایی داشته باشد.

 

 

خدمات پس از فروش موتور آسانسور ایتالیایی

در دنیای امروزی اهمیت گارانتی و خدمات پس از فروش روز به روز افزایش می یابد چرا که مشتریان پس از خرید کالا و بروز مشکلات احتمالی از خدمات و پشتیبانی محصول بدون نگرانی بهره مند می شود و در کمترین زمان مشکل پیش آمده را حل می کنند.

نمایندگی های موتور آسانسور در ایران که خدمات پس از فروش و ضمانت محصولات را به طور جدی دنبال می کنند و آن را طبق استانداردهای شرکت های سازنده ارائه می نمایند بسیار اند و گارانتی محصولات را در کمترین زمان رفع می کنند.

 

خدمات پس از فروش موتور آسانسور شامل چه مواردی می باشد

از خدمات پس از فروش موتور آسانسور ایتالیایی که در قیمت خرید تاثیر گذار می باشد شامل 1 – نصب و راه اندازی 2 – تعمیر و نگهداری 3 – تامین قطعات یدکی خراب 4 – ارائه خدمات مشاوره فنی متناسب با ساختمان تان 5 – خدمات سرویس و نگهداری جهت افزایش طول عمر موتور آسانسور 6 – افزایش ایمنی آسانسور

در ایران قیمت موتور آسانسور ایتالیایی اصل وابسته به نرخ دلار می باشد که با وجود تحریم های وارداتی و افزایش نرخ خرید قطعات آسانسور کمتر کسی هست که به  دنبال خرید موتور اصل باشید.

اشتراک گذاری