قیمت موتور آسانسور پرگاس
قیمت موتور آسانسور پرگاس

موتورگیربکس آسانسور پرگاس محصول ساخت ایران است که در سال 95 توسط متخصصین و کارشناسان آسانسور طراحی و به تولید انبوه رسیده است. این موتورگیربکس با توجه به شرایط جغرافیایی و زیست محیطی کشور طراحی شده است و ظرفیت حمل 6 نفر را با سرعت یک متر بر ثانیه را دارد که هم اکنون می توانید برای دریافت بروز قیمت موتور آسانسور پرگاس از مجموعه آسانسور برزده مطلع شود.

 

بررسی کیفیت موتور گیربکس پرگاس

موتور گیربکس پرگاس از آن جایی که به تازگی وارد صنعت آسانسور شده است توانسته افراد زیادی را از خرید شان راضی نگه دارد و همواره علاقه مندان زیادی را جذب کرده  است . قیمت موتور آسانسور پرگاس نسبت به سایر رقبای داخلی ارزان تر می باشد و از این رو با توجه به شرایط اقتصادی برخی از مشتریان و نصابان آسانسور هستند که موتور پرگاس را بهتر از سایر رقبا میدانند.

 

استاندارد موتور آسانسور پرگاس

صنایع آسانسور مدیری ، تولید کننده انواع موتورهای آسانسور می باشد که یکی از محصولات این شرکت موتور پرگاس است و با دارا بودن جدید ترین استاندارد های روز بین المللی توانسته به تمامی نیاز های مهم و کاربردی یک موتور آسانسور برای کشش بهتر و حمل و نقل ایمن تر افراد در بین طبقات پاسخگو باشد و بدون هیچ مشکلی تمامی نیاز ها را بر آورده کند .

 

نحوه تولید موتور آسانسور پرگاس

موتور پرگاس در ایران تولید می شود و بسیار از قطعات این موتور در ایران ساخته می شود و با جدید ترین  ماشین الات و ابزار های روز مهندسی ، تولید موتور آسانسور به محصول نهایی ادامه میابد که در نهایت با فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می شود.

 

 

 

مشخصات فنی موتورگیربکس آسانسور پرگاس

 

کشور سازنده ایران
برند پرگاس
گارانتی دو سال
خدمات پس از فروش 15  سال
سیستم ۱:۱
برق مصرفی سه فاز
قدرت ۶٫۱ کیلووات
تعداد دور دو دور
ظرفیت نهایت ۴۵۰ کیلوگرم
سرعت ۱ متر بر ثانیه
اینکودر ندارد
تعداد ترمز تک بوبین
یاتاقان ندارد
مناسب برای تعداد طبقات ۴-۵-۶
فن خنک سازی دارد
روغن چرخ دنده ندارد
میزان نویز و صدا 60  دسیبل
قابلیت دیسیبل استوکی دارد
مناسب تعداد استارت در روز 200 استارت
قابلیت نصب عمودی موتور ندارد

 

 

اشتراک گذاری