قیمت کابین آسانسور ارزان
قیمت کابین آسانسور + مدل کابین آسانسور

در تمامی پروژه های ساختمانی که دارای اسانسور می باشند ، قیمت کابین آسانسور یکی از مهم ترین قسمت راه اندازی اسانسور می باشد که بسیاری از افراد به دلیل شرایط مالی از کابین آسانسور ارزان برای راه اندازی سیستم حرکتی اسانسور استفاده می کنند.

در ادامه با انواع مدل کابین اسانسور با طرح های مختلف آشنا می شوید و در صورت نیاز می توانید طرح مورد نیاز را خریداری کنید.

 

قیمت ارزان کابین آسانسور همراه با طرح جدید

در نمونه های قرار داده شده در این بخش ، می توانید برخی از نمونه های کابین آسانسور ارزان را مشاهده کنید و در صورت نیاز می توانید از کارشناسان ما قیمت روز کابین اسانسور اقتصادی را استعلام کنید .

برخی از نمونه های کابین آسانسور ارزان با طراحی ساده تر برای مشتریان به تولید می رسد که می توانید از مجموعه اسانسور برزده با بهترین کیفیت و گارانتی دریافت نمایید . جهت ثبت سفارش کافیست طرح خود را برای ما ارسال نمایید.

 

نمونه کابین آسانسور ام دی اف استیل

اگر به دنبال آن هستید که هزینه کمتری را در طراحی کابین اسانسور بپردازید می توانید از نمونه کابین اسانسور با طراحی ام دی اف استیل خریداری کنید که در طراحی متنوع برای مشتریان به تولید می رسد.

 

اتاقک اسانسور ام دی اف

 

طرح اسانسور mfd

 

مدل اسانسور ام دی اف

 

هزینه اسانسور ام دی اف

 

نصب اسانسور ام دی اف

 

اتاقک اسانسور ام دی اف

 

 طرح ام دی اف

 

 مدل ام دی اف

 

 طراحی لاکچری

 

طرح مدرن ام دی اف

 

طرح اسانسور ام دی اف

 

قیمت کابین آسانسور استیل نقره ای همراه با مدل های متنوع

فروشگاه اسانسور برزده می تواند مدل های جدید ، لاکچری ، مدرن و معمولی کابین اسانسور استیل نقره ای را تولید کند و در ابعاد سفارشی با انواع تزئینات به شما مشتریان ارائه دهد. قیمت کابین آسانسور ارزان استیل نقره ای بستگی به ابعاد و مدل انتخابی شما دارد که جهت استعلام قیمت روز هر طرح می توانید نمونه انتخابی را برای ما ارسال کنید.

 

نمونه کابین استیل لاکچری و مدرن

کابین لاکچری با طراحی استیل در انواع طرح استیل نقره ای به تولید می رسد . از انواع استیل می توان به استیل براق ، استیل خشدار ، استیل مات ، استیل طرحدار و استیل برجسته اشاره کرد . طراحی کابین مدرن اسانسور در قیمت خرید ارزان را می توانید در فروشگاه اسانسور برزده خریداری کنید .

 

اسانسور استیل

 

طرح اسانسور استیل

 

طراحی اسانسور استیل

 

هزینه اتاقک اسانسور استیل

 

اتاقک استیل

 

اسانسور استیل

 

 

 

قیمت کابین آسانسور استیل طلایی همراه با مدل های متنوع

از نمونه های کابین اسانسور ارزان با استیل طلایی می توان به طرح ساده استیل طلایی اشاره کرد که در مقایسه با سایر طرح ها قیمت مناسب تری دارد. همچنین نمونه های لاکچری و مدرن استیل طلایی در هزینه بالا تر برای شما به تولید می رسند.

جهت استعلام قیمت کابین استیل طلایی ، می توانید طرح انتخابی را برای ما ارسال کنید تا از بروز ترین قیمت هر مدل آگاه شوید.

 

اسانسور استیل طلایی

 

 اسانسور گران

 

اسانسور 4 نفره

 

اسانسور لاکچری

 

اسانسور مدرن

 

اتاقک اسانسور استیل طلایی

 

 

مشخصات کابین آسانسور در ابعاد مختلف

کابین آسانسور در ابعاد مختلف برای تعداد نفرات 4 به بالا در انواع مدل های متفاوت با استیل نقره ای و طلایی به تولید می رسد . ابعاد و نوع طرح انتخابی شما در قیمت نهایی خیلی مهم می باشد که به نسبت ابعاد بزرگ تر 8 نفره الی 20 نفره نواسان قیمت متفاوتی دارد .

 

ابعاد کابین آسانسور 4 نفره

برای استفاده از کابین آسانسور 4 نفره در ساختمان تان باید از چاهک آسانسور با فضایی با عرض 1.40 متر و طول 1.60 متر را داشته باشید. در نهایت کابین آسانسور 4 نفره با حداکثر ابعاد ، عرض 90 متر و طول 1.00 متر قابل نصب در چاهک آسانسور می باشد که بطور استاندارد با ارتفاع 2.20 متر در مجموعه آسانسور برزده به تولید می رسد.

 

ابعاد کابین آسانسور 5 نفره

کابین آسانسور برای 5 نفره باید در چاهک آسانسور با ابعاد 1.60 متر در 1.70 متر باشد تا نصب کابین آسانسور 5 نفره در ابعاد 1.10 متر در 1.00 متر قابل انجام باشد .

 

ابعاد کابین آسانسور 6 نفره

در ساختمان هایی که می خواهند از کابین آسانسور 6 نفره استفاده کنند باید از چاهک آسانسور با ابعاد 1.70 متر استفاده شود که کابین آسانسور در ابعاد 1.10 متر در 1.10 متر برای ساختمان به تولید میرسد.

 

ابعاد کابین آسانسور 7 نفره و ابعاد کابین آسانسور 8 نفره

در کابین های آسانسور 7 نفره و 8 نفره ظرفیت قابل حمل کابین آسانسور بین 600 تا 700 کیلوگرم می باشد که در ابعاد 1.10 متر در 1.40 متر می باشد اما برای کابین آسانسور با درب طبقه اتومات باید از ابعاد 1.80 متر کابین استفاده شود .

 

قیمت کابین آسانسور هیدرولیک

در آسانسور هیدرولیک نیز نسبت به میزان ظرفیت مسافران کابین آسانسور در ابعاد مختلف تولید می شود که در تعداد نفرات مختلف و طراحی های مختلف قیمت نهایی کابین آسانسور هیدرولیک مشخص می شود . برخی از مدل های کابین اسانسور هیدرولیک از دو درب ورودی و خروجی استفاده می شود که در مجموعه آسانسور برزده با مناسب ترین قیمت به تولید می رسد.

اشتراک گذاری