موتور آسانسور گیرلس بلولایت قیمت موتور آسانسور گیرلس
موتور آسانسور گیرلس بلولایت + مشخصات

با پیشرفت صنعت آسانسور بسیاری از قطعات اسانسور با تکنولوژی های بروز توانستند از قابلیت های بهتر و سریع تر در حمل کابین آسانسور استفاده نمایند که یکی از این محصولات موتور بلولایت می باشد که قیمت موتور آسانسور گیرلس بلولایت بستگی به توان کششی و ظرفیت آن دارد که می توانید در مجموعه آسانسور برزده خرید کنید.

 

 

مشخصات فنی موتور آسانسور گیرلس بلولایت

در این جا یک سری از مشخصات موتور آسانسور بلولایت را  قرار دادیم تا با مشخصات فنی موتور بلولایت بیشتر آشنا شوید . این مشخصات فنی برای موتور آسانسور بلولایت 6 نفره می باشد که در توان 4.6 کیلووات تولید شده است.

 

کشور سازنده ساخت چین
برند بلولایت
میزان گارانتی و ضمانت ۲۴ ماه طلایی
خدمات پس از فروش ۱۵ سال
سیستم حرکتی سرعت یک متر 1متر بر ثانیه
برق مصرفی ۳ فاز (۳۸۰ولت)
قدرت موتور اسانسور گیرلس بلولایت 6نفره 4.6 کیلووات
تعداد دور سیم پیچ تک دور
ظرفیت استاندارد 600  کیلوگرم
اینکودر و درایو کنترل سرعت فابریک دارد
تعداد بوبین ترمز تک بوبین
مناسب برای تعداد طبقات 2-10  طبقه
میزان نویز و صدا 10 دسیبل
مناسب تعداد استارت در ساعت ۱۸۰ استارت
استاتیک لود و توان تحمل 2750 کیلو گرم
قطر فلکه موتور اسانسور گیرلس بلولایت 6نفره 40سانتی متر
جریان راه اندازی 10.2 آمپر

موتور آسانسور گیرلس بلولایت 6 نفره

مجموعه اسانسور برزده می تواند برای شما مشتریان موتور آسانسور گیرلس بلولایت 6 نفره را در توان کششی متناسب با ظرفیت تعداد نفرات داخل ساختمان تان را به شما ارائه دهد.

قیمت موتور آسانسور گیرلس به دلیل وارداتی بودن دارای نوسان می باشد که در مجموعه آسانسور برزده با کمترین نوسان قیمت به مشتریان ارائه می شود که جهت استعلام هر یک از مدل های موتور آسانسور گیرلس می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

موتور آسانسور گیرلس بلولایت 8 نفره

موتور آسانسور بلولایت در ظرفیت 8 نفره مناسب برای ساختمان های 4 طبقه الی 10 طبقه می باشد که توانایی کششی بالایی را برای ظرفیت 8 نفره کابین آسانسور دارد. موتور بلولایت با سرعت کششی متفاوت در مجموعه آسانسور برزده موجود می باشد که جهت اطلاع از موجودی می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

موتور آسانسور گیرلس بلولایت 10 نفره

موتور آسانسور بلولایت با ظرفیت 10 نفره می تواند کابین آسانسور با ابعاد حداقل 180*200 را در ساختمان ها با سرعت 1 متر الی 2 متر بر ثانیه حمل نمایید. موتور آسانسور بلولایت مناسب برای ساختمان ها با پروژه روملسی یا موتور خانه دار می باشد که توانایی کششی بالایی را نیاز دارند.

 

موتور آسانسور گیرلس بلولایت 16 نفره

شرکت موتور آسانسور بلولایت برای ظرفیت های کابین آسانسور 16 نفره هم توانسته است بهترین عمل کرد کششی را تولید کند که  در سرعت کششی متفاوت برای تعداد 4 طبقه الی 20 طبقه قابل استفاده است. قیمت موتور آسانسور بلولایت بستگی به سرعت کششی انتخابی شما دارد .

 

موتور آسانسور گیرلس بلولایت 21 نفره

در ظرفیت 21 نفره کابین آسانسور به دلیل افزایش وزن کابین آسانسور ، موتور آسانسور ها باید از قدرت گیرلسی قوی برخودار باشند تا بتوانند در حمل و نقل افراد در بین طبقات را بدون مشکل انجام دهند. موتور آسانسور بلولایت در سرعت کششی 1 متر برثانیه الی 2 متر بر ثانیه در ظرفیت کششی 21 نفره می تواند مناسب برای کابین آسانسور بزرگ باشد.

 

قیمت موتور آسانسور بلولایت

همانطور که گفته شد موتور گیرلس در ظرفیت و توان کششی متفاوت به تولید میرسد و داری قیمت متفاوتی نیز می باشد . از این رو می توان موتور آسانسور بلولایت را در بازده قیمتی 110.000.000 تومان می باشد که جهت استعلام قیمت روز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

 

اشتراک گذاری