قیمت موتور آسانسور گیرلس بهران
موتور آسانسور گیرلس بهران + مشخصات

یکی از برند های معروف ایرانی که به تولید موتور آسانسور می پردازد ، موتور آسانسور گیرلس بهران می باشد که توسط شرکت بهران تولید می شود و در توان های مختلف به تولید می رسد . قیمت موتور آسانسور گیرلس بهران در مجموعه آسانسور برزده موجود می باشد که می توانید جهت آگاهی بیشتر از قیمت هر یک از توان های موتور بهران با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

مشخصات فنی موتور آسانسور گیرلس بهران

در این جا یک سری از مشخصات موتور آسانسور بهران را  قرار دادیم تا با مشخصات فنی موتور بهران بیشتر آشنا شوید . این مشخصات فنی برای موتور آسانسور بهران 6 نفره می باشد که در توان 4.6 کیلووات تولید شده است.

 

کشور سازنده ساخت ایران
برند بهران
میزان گارانتی و ضمانت ۲۴ ماه طلایی
خدمات پس از فروش ۱۵ سال
سیستم تعلیق 2:1
برق مصرفی ۳ فاز (۳۸۰ولت)
قدرت موتور آسانسور 6 نفره 4.5  کیلووات
تعداد دور سیم پیچ تک دور
ظرفیت استاندارد 630  کیلوگرم
اینکودر و داریو کنترل سرعت دارد
تعداد بوبین ترمز تک بوبین
مناسب برای تعداد طبقات 2-10  طبقه
میزان نویز و صدا 15  دسیبل
مناسب تعداد استارت در ساعت ۱۸۰ استارت
استاتیک لود و توان تحمل موتور 3500  کیلو گرم
قطر فلکه موتور آسانسور 6 نفره 32 سانتی متر
جریان راه اندازی 17  آمپر

 

موتور آسانسور گیرلس بهران 6 نفره

مجموعه اسانسور برزده می تواند برای شما مشتریان موتور آسانسور گیرلس بهران 6 نفره را در توان کششی متناسب با ظرفیت تعداد نفرات داخل ساختمان تان را به شما ارائه دهد.

قیمت موتور آسانسور گیرلس به دلیل وارداتی بودن دارای نوسان می باشد که در مجموعه آسانسور برزده با کمترین نوسان قیمت به مشتریان ارائه می شود که جهت استعلام هر یک از مدل های موتور آسانسور گیرلس می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

موتور آسانسور گیرلس بهران 8 نفره

موتور آسانسور بهران در ظرفیت 8 نفره مناسب برای ساختمان های 4 طبقه الی 10 طبقه می باشد که توانایی کششی بالایی را برای ظرفیت 8 نفره کابین آسانسور دارد. موتور بهران با سرعت کششی متفاوت در مجموعه آسانسور برزده موجود می باشد که جهت اطلاع از موجودی می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

موتور آسانسور گیرلس بهران 10 نفره

موتور آسانسور بهران با ظرفیت 10 نفره می تواند کابین آسانسور با ابعاد حداقل 180*200 را در ساختمان ها با سرعت 1 متر الی 2 متر بر ثانیه حمل نمایید. موتور آسانسور بهران مناسب برای ساختمان ها با پروژه روملسی یا موتور خانه دار می باشد که توانایی کششی بالایی را نیاز دارند.

 

موتور آسانسور گیرلس بهران 16 نفره

شرکت موتور آسانسور بهران برای ظرفیت های کابین آسانسور 16 نفره هم توانسته است بهترین عمل کرد کششی را تولید کند که  در سرعت کششی متفاوت برای تعداد 4 طبقه الی 20 طبقه قابل استفاده است. قیمت موتور آسانسور بهران بستگی به سرعت کششی انتخابی شما دارد .

 

موتور آسانسور گیرلس بهران 21 نفره

در ظرفیت 21 نفره کابین آسانسور به دلیل افزایش وزن کابین آسانسور ، موتور آسانسور ها باید از قدرت گیرلسی قوی برخودار باشند تا بتوانند در حمل و نقل افراد در بین طبقات را بدون مشکل انجام دهند. موتور آسانسور بهران در سرعت کششی 1 متر برثانیه الی 2 متر بر ثانیه در ظرفیت کششی 21 نفره می تواند مناسب برای کابین آسانسور بزرگ باشد.

 

قیمت موتور آسانسور بهران

همانطور که گفته شد موتور گیرلس در ظرفیت و توان کششی متفاوت به تولید میرسد و داری قیمت متفاوتی نیز می باشد . از این رو می توان موتور آسانسور بهران را در بازده قیمتی 95.000.000 تومان می باشد که جهت استعلام قیمت روز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

اشتراک گذاری