قیمت موتور آسانسور گیرلس زیلابگ
موتور آسانسور گیرلس زیلابگ + مشخصات

یکی از تولید کنندگان آلمانی که در صنعت آسانسور به تولید موتور آسانسور گیرلس می پردازد شرکت زیلابگ می باشد. قیمت موتور آسانسور گیرلس زیلابگ بستگی به توان کششی و ظرفیت کششی دارد که برای خرید موتور گیرلیس می توانید در مجموعه آسانسور برزده اقدام نمایید.

 

مشخصات فنی موتور آسانسور گیرلس زیلابگ

در این جا یک سری از مشخصات موتور آسانسور زیلابگ را  قرار دادیم تا با مشخصات فنی موتور زیلابگ بیشتر آشنا شوید . این مشخصات فنی برای موتور آسانسور زیلابگ 6 نفره می باشد که در توان 4.6 کیلووات تولید شده است.

 

 

کشور سازنده ساخت آلمان
برند زیلابگ
میزان گارانتی و ضمانت ۲۴ ماه طلایی
خدمات پس از فروش ۱۵ سال
سیستم تعلیق 2:1
برق مصرفی ۳ فاز (۳۸۰ولت)
قدرت موتور گیرلس 6 نفره 4.4  کیلووات
تعداد دور سیم پیچ تک دور
ظرفیت استاندارد 450  کیلوگرم
اینکودر و درایو کنترل سرعت دارد
تعداد بوبین ترمز تک بوبین
مناسب برای تعداد طبقات 2-8  طبقه
میزان نویز و صدا 10  دسیبل
مناسب تعداد استارت در ساعت ۱۸۰ استارت
استاتیک لود و توان تحمل 1850  کیلو گرم
قطر فلکه موتور گیرلس 6نفره 32 سانتی متر
جریان راه اندازی 17  آمپر

 

موتور آسانسور گیرلس زیلابگ 6 نفره

مجموعه اسانسور برزده می تواند برای شما مشتریان موتور اسانسور گیرلس زیلابگ 6 نفره را در توان کششی متناسب با ظرفیت تعداد نفرات داخل ساختمان تان را به شما ارائه دهد.

قیمت موتور آسانسور گیرلس به دلیل وارداتی بودن دارای نوسان می باشد که در مجموعه آسانسور برزده با کمترین نوسان قیمت به مشتریان ارائه می شود که جهت استعلام هر یک از مدل های موتور آسانسور گیرلس می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

موتور آسانسور گیرلس زیلابگ 8 نفره

موتور آسانسور زیلابگ در ظرفیت 8 نفره مناسب برای ساختمان های 4 طبقه الی 10 طبقه می باشد که توانایی کششی بالایی را برای ظرفیت 8 نفره کابین آسانسور دارد. موتور زیلابگ با سرعت کششی متفاوت در مجموعه آسانسور برزده موجود می باشد که جهت اطلاع از موجودی می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

 

موتور آسانسور گیرلس زیلابگ 10 نفره

موتور آسانسور زیلابگ با ظرفیت 10 نفره می تواند کابین آسانسور با ابعاد حداقل 180*200 را در ساختمان ها با سرعت 1 متر الی 2 متر بر ثانیه حمل نمایید. موتور آسانسور زیلابگ مناسب برای ساختمان ها با پروژه روملسی یا موتور خانه دار می باشد که توانایی کششی بالایی را نیاز دارند.

 

 

موتور آسانسور گیرلس زیلابگ 16 نفره

شرکت موتور آسانسور زیلابگ برای ظرفیت های کابین آسانسور 16 نفره هم توانسته است بهترین عمل کرد کششی را تولید کند که  در سرعت کششی متفاوت برای تعداد 4 طبقه الی 20 طبقه قابل استفاده است. قیمت موتور آسانسور زیلابگ بستگی به سرعت کششی انتخابی شما دارد .

 

 

موتور آسانسور گیرلس زیلابگ 21 نفره

در ظرفیت 21 نفره کابین آسانسور به دلیل افزایش وزن کابین آسانسور ، موتور آسانسور ها باید از قدرت گیرلسی قوی برخودار باشند تا بتوانند در حمل و نقل افراد در بین طبقات را بدون مشکل انجام دهند. موتور آسانسور زیلابگ در سرعت کششی 1 متر برثانیه الی 2 متر بر ثانیه در ظرفیت کششی 21 نفره می تواند مناسب برای کابین آسانسور بزرگ باشد.

 

 

قیمت موتور آسانسور زیلابگ

همانطور که گفته شد موتور گیرلس در ظرفیت و توان کششی متفاوت به تولید میرسد و داری قیمت متفاوتی نیز می باشد . از این رو می توان موتور آسانسور زیلابگ را در بازده قیمتی 110.000.000 تومان می باشد که جهت استعلام قیمت روز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

اشتراک گذاری