موتور گیربکس سکا آسانسور
موتور گیربکس سکا آسانسور

موتور آسانسور یکی از اجزای حیاتی آسانسور است که وظیفه ی تامین نیروی لازم برای حرکت کابین را بر عهده دارد. این موتورها در انواع مختلف با توان های کششی متفاوت تولید می شوند تا برای ساختمان های مختلف با تعداد توقف و ظرفیت های گوناگون مناسب باشند. موتور گیربکس سکا 6.1 کیلووات یک موتور ایرانی است که برای ساختمان های 3 تا 6 توقف با ظرفیت استاندارد 500 کیلوگرم مناسب می باشد. این موتور از توان کششی خوبی برخوردار بوده و می تواند به  خوبی نیازهای این نوع ساختمان ها را برآورده کند.

 

قیمت موتور گیربکس سکا آسانسور

قیمت موتور گیربکس سکا به عوامل مختلفی مانند مدل، توان، سرعت و ظرفیت آن بستگی دارد که در حال حاضر قیمت تقریبی برخی از مدل های محبوب موتور گیربکس سکا به شرح زیر است.

  • موتور سکا مدل VVVF 6.1 کیلووات 50 تا 60 میلیون تومان
  • موتور سکا مدل VVVF 7.3 کیلووات 70 تا 80 میلیون تومان

 

قیمت های ذکر شده تقریبی هستند و ممکن است در زمان خرید با توجه به نوسانات بازار و مدل های انتخابی شما تغییر کنند. برای اطلاع از قیمت دقیق موتور گیربکس سکا می توانید با نمایندگی های مجاز این شرکت تماس گرفته و یا به وب سایت رسمی شرکت سکا مراجعه کنید.

 

بررسی کیفیت موتور گیربکس سکا آسانسور

در صنعت آسانسور شرکت های داخلی زیادی به تولید موتور آسانسور با کیفیت و خوش قیمت می پردازند. دو نمونه از معروف ترین برندهای موتور آسانسور، موتور بهران 6.1 کیلو وات و موتور سکا 6.1 کیلو وات هستند که به ترتیب توسط شرکت های بهران آسانبر و سماتیک کاران آریا تولید می شوند. در این مطلب، به بررسی و مقایسه این دو موتور آسانسور از جهات مختلف می پردازیم.

 

بررسی مشخصات فنی موتور بهران و موتور سکا

اگر موتور بهران را با موتور سکا در یک تست برابر قرار دهیم خواهیم دید که هر دو توانایی کششی خوبی برای تعداد توقف 2 تا 6 طبقه دارند . همان قدر که موتور بهران توانایی کششی خوبی برای یک کابین 6 نفره دارد ، موتور گیربکس سکا 6.1 کیلو وات هم توانایی کشش و نرمی کشش را دارد و می تواند با انواع تابلو فرمان ها قابل نصب و راه اندازی است.

 

 

مشخصه موتور بهران 6.1 کیلو وات موتور سکا 6.1 کیلو وات
توان 6.1 کیلو وات 6.1 کیلو وات
ولتاژ 3 فاز 3 فاز
سرعت 1 متر بر ثانیه 1 متر بر ثانیه
ظرفیت 500  کیلوگرم 500  کیلوگرم
تعداد توقف 2 تا 6 3 تا 6
نوع گیربکس حلزونی حلزونی
سیستم ترمز بوبین ترمز بوبین ترمز
کشور سازنده ایران ایران

 

 

اشتراک گذاری