موتور گیرلس آسانسور موتور آسانسور گیرلس
موتور گیرلس آسانسور و انواع برند ها

برای راه اندازی یک آسانسور پر سرعت و کم صدا می توانید از موتور آسانسور گیرلس در توان متناسب با ظرفیت کابین آسانسور استفاده نمایید چرا که میتواند مزایای زیادی را نسبت به موتور گیربکس آسانسور داشته باشد. قیمت موتور گیرلس آسانسور نسبت به توان های تولید شده متفاوت است که می توانید با استفاده از مهندسان و نصابان آسانسور ، موتور آسانسور متناسب با ظرفیت کابین آسانسور را خریداری کنید .

قیمت موتور گیرلس برای 6 طبقه

در ساختمان های 6 توقف که اصول راه اندازی آسانسور گیرلس را رعایت کرده اند می توانند با استفاده از لیست قطعات گیرلس در مجموعه آسانسور برزده از قیمت قطعات آسانسور در ظرفیت 6 نفره مطلع شوند.

همچنین برای آگاهی از لیست قطعات آسانسور 4 طبقه الی 6 طبقه می توانید مشخصات دقیق پروژه ساختمانی را به ما اطلاع دهید تا از لیست دقیق تر قطعات متناسب با ساختمانتان مطلع شوید .

 

موتور گیرلس بلولایت برای 6 طبقه با ظرفیت 6 نفره

یکی از برند های معروف در بین موتور گیرلس اسانسور ، موتور بلولایت می باشد که در توان های متفاوت برای ظرفیت 6 نفره الی 20 نفره در 6 طبقه به می تولید میرسد .

موتور بلولایت از موتور های وارداتی می باشد که قیمت خرید موتور بلولایت بستگی به شرایط مختلف مانند ارز ، توان مصرفی و ظرفیت کششی دارد که می توانید برای کسب اطلاع از قیمت دقیق می توانید مشخصات پروژه ساختمانی تان را برای ما ارسال کنید.

 

موتور گیرلس ماتو درایو برای 6 طبقه با ظرفیت 6 نفره

موتور گیرلس ماتو درایو ساخت کشور چین می باشد که در شرایط های مختلف قابل نصب و راه اندازی می باشد . موتور ماتودرایو مناسب برای تمامی پروژه های روملس و دارای موتور خانه می باشد که در توان متناسب با ظرفیت 6 نفره می تواند برای 6 طبقه الی 20 طبقه به خوبی حمل کند.

در ساخت موتور ماتو درایو از جدید ترین تکنولوژی و قدرت کششی استاندارد آسانسور استفاده می شود و می تواند حداکثر ظرفیت مشخص شده در هر موتور تولید شده ، برای شرایط مختلف در ظرفیت 4 نفره الی 20 نفره در یک سرعت کششی ثابت در ساختمان استفاده نمایید.

 

موتور گیرلس زیلابگ برای 6 طبقه با ظرفیت 6 نفره

موتور زیلابک یکی از برند های معروف در بین موتور های گیرلس آسانسور می باشد که می تواند در ظرفیت های مختلف تمامی وزن کابین را حمل کند. ظرفیت 6 نفره موتور زیلابگ در توان متفاوت به تولید میرسد و قابل نصب در تمامی پروژه های ساختمانی می باشد .

موتور زیلابگ 6 نفره در مشخصات اصلی و با مناسب ترین قیمت بازار به شما مشتریان در مجموعه اسانسور برزده ارائه می شود که می توانید هم اکنون خریداری کنید .

 

موتور گیرلس ژیندا برای 6 طبقه با ظرفیت 6 نفره

در صنعت اسانسور برند های مختلفی در ساخت موتور گیرلس فعالیت دارند که موتور گیرلس آسانسور ژیندا 6 نفره یکی از برند های مطمعن در تولید قطعات اسانسور می باشد که در کشور چین فعالیت می کند.

موتور ژیندا با ظرفیت 6 نفره را می توانید برای 6 طبقه آسانسور را از مجموعه اسانسور برزده با گارانتی اصلی و کیفیت بالا خریداری کنید.

 

موتور گیرلس ویتور برای 6 طبقه با ظرفیت 6 نفره

موتور اسانسور گیرلس ویتور که در کشور آلمان با بهترین ماشین آلات و گواهی استاندارد بین الملی به تولید می رسد یکی از بهترین برند ها در بین سایر رقبا می باشد که می توانید از محصولات برند ویتور برای راه اندازی اسانسور استفاده نمایید.

موتور آسانسور گیرلس ویتور 6 نفره را می توانید برای 6 طبقه با سرعت 1 متر بر ثانیه از مجموعه اسانسور برزده خریداری کنید.

 

موتور گیرلس مونتاناری برای 6 طبقه با ظرفیت 6 نفره

یکی از دیگر از برند معروف در زمینه قطعات آسانسور را می توان برند مونتاناری اشاره کرد که در انواع قدرت های استاندارد کششی توانسته است جز بهترین ها باشد . موتور گیرلس مونتاناری با ظرفیت 6 نفره را می توانید برای 6 طبقه آسانسور با توان 6.1 کیلو وات از مجموعه اسانسور برزده خریداری کنید.

 

 

سایر محصولات پیشنهادی

امروزه موتور آسانسور در توان های مختلف توانایی کششی مختلفی را دارند که می تواند در تعداد نفرات مختلف را به راحتی حمل می کند و در سیستم راه اندازی روملسی و با موتور خانه ای قابل نصب و را اندازی می باشد. در ادامه با برخی از برند های معروف در این زمینه آشنا خواهید شد.

 

قیمت موتور گیرلس آسانسور 6 نفره

اگر به دنبال یک موتور گیرلس آسانسور 6 نفره برای ساختمان تان هستید ، می توانید از برند های معروف مانند موتور گیرلس بلولایت 6 نفره ، موتور گیرلس مونتاناری 6 نفره ، موتور گیرلس ماتو درایو 6 نفره ، موتور گیرلس زیلابگ 6 نفره ، موتور گیرلس ژیندا 6 نفره ، موتور گیرلس ویتور 6 نفره و موتور گیرلس بهران 6 نفره اشاره کرد.

 

قیمت موتور گیرلس آسانسور 8 نفره

اگر به دنبال یک موتور گیرلس آسانسور 8 نفره برای ساختمان تان هستید ، می توانید از برند های معروف مانند موتور گیرلس بلولایت 8 نفره ، موتور گیرلس مونتاناری 8 نفره ، موتور گیرلس ماتو درایو 8 نفره ، موتور گیرلس زیلابگ 8 نفره ، موتور گیرلس ژیندا 8 نفره ، موتور گیرلس ویتور 8 نفره و موتور گیرلس بهران 8 نفره اشاره کرد.

 

قیمت موتور گیرلس آسانسور 10 نفره

اگر به دنبال یک موتور گیرلس آسانسور 10 نفره برای ساختمان تان هستید ، می توانید از برند های معروف مانند موتور گیرلس بلولایت 10 نفره ، موتور گیرلس مونتاناری 10 نفره ، موتور گیرلس ماتو درایو 10 نفره ، موتور گیرلس زیلابگ 10 نفره ، موتور گیرلس ژیندا 10 نفره ، موتور گیرلس ویتور 10 نفره و موتور گیرلس بهران 10 نفره اشاره کرد.

 

قیمت موتور گیرلس آسانسور 13 نفره

اگر به دنبال یک موتور گیرلس آسانسور 13 نفره برای ساختمان تان هستید ، می توانید از برند های معروف مانند موتور گیرلس بلولایت 13 نفره ، موتور گیرلس مونتاناری 13 نفره ، موتور گیرلس ماتو درایو 13 نفره ، موتور گیرلس زیلابگ 13 نفره ، موتور گیرلس ژیندا 13 نفره ، موتور گیرلس ویتور 13 نفره و موتور گیرلس بهران 13 نفره اشاره کرد.

 

قیمت موتور گیرلس آسانسور 16 نفره

اگر به دنبال یک موتور گیرلس آسانسور 16 نفره برای ساختمان تان هستید ، می توانید از برند های معروف مانند موتور گیرلس بلولایت 16 نفره ، موتور گیرلس مونتاناری 16 نفره ، موتور گیرلس ماتو درایو 16 نفره ، موتور گیرلس زیلابگ 16 نفره ، موتور گیرلس ژیندا 16 نفره ، موتور گیرلس ویتور 16 نفره و موتور گیرلس بهران 16 نفره اشاره کرد.

 

قیمت موتور گیرلس آسانسور 21 نفره

اگر به دنبال یک موتور گیرلس آسانسور 21 نفره برای ساختمان تان هستید ، می توانید از برند های معروف مانند موتور گیرلس بلولایت 21 نفره ، موتور گیرلس مونتاناری 21 نفره ، موتور گیرلس ماتو درایو 21 نفره ، موتور گیرلس زیلابگ 21 نفره ، موتور گیرلس ژیندا 21 نفره ، موتور گیرلس ویتور 21 نفره و موتور گیرلس بهران 21 نفره اشاره کرد.

 

قیمت موتور گیرلس آسانسور 26 نفره

اگر به دنبال یک موتور گیرلس آسانسور 26 نفره برای ساختمان تان هستید ، می توانید از برند های معروف مانند موتور گیرلس بلولایت 26 نفره ، موتور گیرلس مونتاناری 26 نفره ، موتور گیرلس ماتو درایو 26 نفره ، موتور گیرلس زیلابگ 26 نفره ، موتور گیرلس ژیندا 26 نفره ، موتور گیرلس ویتور 26 نفره و موتور گیرلس بهران 26 نفره اشاره کرد.

 

اشتراک گذاری