بهترین درب اتوماتیک آسانسور
بهترین برند درب اتوماتیک آسانسور

برای آن که بهترین درب اتوماتیک آسانسور را در ساختمان تان داشته باشید حتما از افراد زیادی برای کسب اطلاع از کیفیت هر برند تولید شده درب آسانسور از افراد زیادی پرس و جو خواهید کرد ، چرا که کیفیت و گارانتی کالا یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب درست شما مشتریان می باشد.
درب اتوماتیک آسانسور در نمونه های ایرانی و خارجی با کیفیت های اصلی و تقلبی در بازار موجود می باشد که  در این پست برای هر چه بهتر آشنا شدن با انواع درب های اتومات آسانسور شما را راهنمایی می کنیم.

 

انواع درب اتوماتیک آسانسور ایرانی

در ایران تعدادی تولید کننده درب اتوماتیک آسانسور می باشند که در کیفیت های معمولی و درجه یک به تولید میرسد که مناسب برای تمام نیاز های بازار آسانسور می باشد . از این رو شما را با بهترین درب اتوماتیک آسانسور ایرانی آشنا خواهیم کرد.

 

درب اتوماتیک آسانسور ایرانی

 

درب اتوماتیک آسانسور بهران

شرکت بهران که تولید کننده انواع قطعات آسانسور می باشد با استفاده از ماشین آلات مهندسی به تولید درب اتومات آسانسور می پردازد  و در ابعاد متناسب با نیاز مشتریان به تولید میرسد. کیفیت درب اتوماتیک بهران عالی می باشد که مناسب برای تمامی ساختمان ها در مناطق مختلف است.

( درب اتومات اسانسور بهران در 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش معتبر در مجموعه آسانسور برزده موجود می باشد که می توانید به راحتی تهیه نمایید. )

 

درب اتوماتیک آسانسور یاران

 

درب اتوماتیک آسانسور یاران

یکی دیگر از تولید کنندگان درب اتومات ، شرکت یاران می باشد که با نام درب اتوماتیک یاران در بازار آسانسور شناخته می شود. کیفیت و طراحی درب اتوماتیک یاران متناسب با نیاز بیشتر مشتریان می باشد که در انواع طرح استیل و رنگ نقره ای و طلایی به بازار ارائه می شود .

درب اتوماتیک یاران با سه سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش معتبر به مشتریان ارائه می شود که در مجموعه آسانسور برزده می توایند خریداری کنید .

 

درب اتوماتیک آسانسور صدرا

شرکت صدرا یک شرکت ایرانی است که به تولید انواع درب اتوماتیک آسانسور پرداخته است و در ابعاد مختلف مدل های تلسکوپی و سانترال را به تولید میرساند. برند درب اتوماتیک صدرا نیز همانند سایر برند های ایرانی از کیفیت درجه یک برای تولید محصولات خود استفاده می کند.

برای دریافت قیمت روز درب آسانسور صدرا می توانید در مجموعه آسانسور برزده از جدید ترین قیمت ها و تخفیات نیز مطلع شوید.

 

درب اتوماتیک آسانسور حریری

از نمونه دیگر تولیدات ایرانی درب اتومات آسانسور می توان به شرکت حریری اشاره کرد که در تولید انواع درب اتومات تلسکوپی  و سانترال برای کابین آسانسور و طبقات ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد . درب اتوماتیک آسانسور حریری با 3 سال گارانتی در مجموعه آسانسور برزده موجود می باشد که هم اکنون می توانید از ما تهیه نمایید.

 

درب اتوماتیک آسانسور سلکوم

 

درب اتوماتیک آسانسور سلکوم ایرانی

درب اتوماتیک آسانسور سلکوم از نوع ایرانی توسط برخی از شرکت های ایرانی مانند شرکت اتوماتیک یاران به تولید میرسد که کیفیت مشابه با نمونه اصلی ایتالیایی را دارد و می توانید از درب اتوماتیک سلکوم در ساختمان تان بهرمند شوید.

درب اتومات سلکوم در مجموعه آسانسور برزده با 3 سال گارانتی معتبر از شرکت تولید کننده به مشتریان ارائه می شود که جهت دریافت اطلاع از قیمت روز و مشخصات درب سلکوم می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

درب اتوماتیک آسانسور طبقات

 

انواع درب اتوماتیک آسانسور خارجی

در کشور های خارجی نیز برخی تولید کنندگان هستند که محصولات آسانسور را به تولید میرسانند که قادر به صادرات نیز هستند و به کشور ایران نیز صادر می کنند . این برند ها در کیفیت محصولات خود از حساسیت بیشتری برای جلب رضایت مشتریان خارجی برخوردار اند و همواره می کوشند تا کیفیت را بهتر از سایر رقبا خود به مشتری ارائه دهند.

 

درب اتوماتیک آسانسور سلکوم

درب اتوماتیک آسانسور سلکوم در کشور ایتالیا به تولید میرسد که در کیفیت درجه یک و سه سال گارانتی معتبر ارائه می شود و در کشور های ترکیه و چین نیز به تولید میرسد که در بازار به عنوان درب سلکوم ترک و درب سلکوم  چین نیز به فروش میرسد.

 

درب اتوماتیک آسانسور مریح ترکیه

درب اتوماتیک آسانسور مریح در کشور ترکیه به تولید میرسد که در ابعاد استاندارد 70 ، 80 و  90 در مدل سانترال و تلسکوپی موجود می باشد. درب اتوماتیک مریح با 3 سال گارانتی اصلی ارائه می شود که در ایران به دلیل تحریم ها و نیاز کمتر مشتریان نیز درب اتومات مریح کمتر وارد می شود.

 

درب اتوماتیک آسانسور فرماتور

شاید اسم درب اتوماتیک آسانسور فرماتور به گوش تان خورده باشد ، شرکت فرماتور یکی از شرکت های تولید کننده درب اتوماتیک می باشد که در کشور اسپانیا شروع به فعالیت کرده است و در کشور های فرانسه ، ایتالیا ، لهستان ، یونان ، هند ، چین و برزیل نیز فعالیت خود را ادامه داده است.

درب اتوماتیک آسانسور فرماتور با استاندارد های بین المللی روز . EN 81-20 / 50 ، ASME A17.1 ، GB 7588 و موارد مورد نیاز در برابر آتیش سوزی را نیز دارد .