قیمت خرید انواع لوازم جانبی آسانسور از دیجی کالا
خرید انواع لوازم جانبی آسانسور از دیجی کالا

امروزه با گسترش فروشگاه های اینترنتی انواع لوازم جانبی آسانسور ، خرید انواع لوازم برای مشتریان آسان است و به راحتی در چندین فروشگاه اینترنتی آسانسور می توانند بهترین قیمت ها را خریداری کنند. یکی از فروشگاه های اینترنتی که چندین سال است فعالیت خود را آغاز کرده و توانست برای بیشتر مردم قابل قبول باشد دیجی کالا می باشد اما نه در همه زمینه های فروش قطعات که در این مطلب بیشتر با این موضوع آشنا می شوید.

در دیجی کالا تمامی لوازم مورد نیاز خودتان را می توانید به راحتی پیدا کنید اما ممکن است به دلیل واسطه بودن فروشگاه دیجی کالا ، کالا های سفارشی شما دیرتر از زمان تعیین شده ارسال شود یا ارسال نشوند ، که مشتری نیز از خرید خودش ناراضی می ماند اما در فروشگاه هایی که متخصص فروش جنس های خود هستند و به صورت مستقیم کالا را قیمت گذاری می کنند ، نظارت بهتری در فروش قطعات دارند.

در این مطلب به تفاوت فروش بین فروشگاه دیجی کالا و فروشگاه آسانسور برزده جهت فروش انواع لوازم جانبی و قطعات اصلی آسانسور می پردازیم.

 

آیا خرید قطعات آسانسور از دیجی کالا انتخاب درست است

همانطور که می دانید فروشگاه دیجی کالا در ابتدا تاسیس فقط کالا های کامپیوتری و موبایلی را به فروش می رساند که با گذشت زمان بخش های مختلف نیز اضافه شد که این یکی از مشکلات بزرگ این مجموعه بود ، چرا که برای تهیه کالا های خارج از انبار مرکزی زمان زیادی سپری می شود و تا فروشنده های اصلی کالا را به فروشنده واسط که دیجی کالا باشد برسانند. این عمر باعث عملکرد ضعیف فروش در برخی موارد است که برخی از فروشندگان همکاری لازم را ندارد.

از این رو سایت های فروشگاهی که خود دارای کالا هستند بدلیل داشتن انبار مناسب این مشکل را حل کرده اند که مجموعه بازرگانی آسانسور برزده تمامی کالا های شما مشتریان را با قیمت مناسب در سراسر کشور ارسال می کند.

 

چرا دیجی کالا قطعات آسانسور را بفروش می رساند

شاید برای شما سوال باشد که چرا یک سایت فروشگاهی فروش قطعات کامپیوتری و موبایلی باید به فروش انواع لوازم جانبی آسانسور بپردازد؟ نکته در این موضوع دارد که دیجی کالا برای فروش بیشتر و همچنین سود بیشتر از کسب و کار های دیگر کالا های مختلف را دریافت می کند و با چند درصد سود به مشتریان بفروش می رساند.

سالانه کسب و کار های محتلفی هستند که در دیجی کالا پنل فروشندگی خود را راه اندازی می کنند اما بعد از مدتی بنا بر دلایلی چون،  نداشتن فروش خوب یا عدم همکاری با مجموعه جزء فروشندگان بد حساب یا کم ارزش تعیین می شوند و از فهرست فروشندگان خارج می شوند.

همین عمر باعث شده که به مرور زمان مشتریان به سایت های فروشگاهی معتبر و مجاز مانند آسانسور برزده که در زمینه آسانسور فعالیت دارند خرید کنند که این یعنی فروش کالای اسانسوری در یک فروشگاه اسانسوری بهتر از فروشگاه های واسطه است. همچنین پیگیری کالا نیز از نظر ارسال ، خرابی و گارانتی و سایر موارد دیگر بهتر می باشد  و مشتریان سریع تر به نتیجه میرسند.

 

تضمین قیمت و کیفیت قطعات آسانسور در دیجی کالا چطور است؟

همانطور که گفته شد دیجی کالا از نظرات مشتریان خود هر فروشنده را دسته بندی می کند که مشتریان می توانند با در نظر گرفتن خصوصیات هر فروشنده در خرید های بعدی اقدام به خرید کالا کنند. در مجموعه اسانسور برزده کالا ها با قیمت مناسب تر نسبت به سایر سایت های آسانسوری به فروش می رسد که می توانید قیمت ها را با سایر فروشندگی ها مقایسه کنید که البته برخی از فروشگاه ها از کیفیت جهت قیمت مناسب تر می کاهند تا مشتری بیشتری جذب شود که اغلب افرادی که دانش فنی خرید را ندارند با مشکلات خرابی و عدم گارانتی نیز مواجه می شوند.

 

مشتریان قطعات آسانسوری را از دیجی کالا می خرند یا آسانسور برزده ؟

خرید قطعات آسانسوری در فروشگاه آسانسور برزده از نظر کیفیت بهتر می باشد چرا که مجموعه آسانسور برزده تولید کننده انواع قطعات اسانسور می باشد و در این سال ها مشتریان را از خریدشان رضایتمند نگهداشته است. مشتریان در مجموعه آسانسور برزده صفر تا صد قطعات آسانسور را با قیمت مناسب تر از دیجی کالا و سایر فروشگاه ها خریداری می کنند.

خرید قطعات اسانسور از سراسر کشور و به صورت حضوری و غیر حضوری قابل انجام است و مشتریان با خیال راحت صفر تا صد قطعات آسانسور را با مناسب ترین قیمت از مجموعه برزده خرید می کنند.

مشتریان می توانند با مراجعه به فروشگاه قطعات آسانسور برزده از قیمت خرید بروز هر کالا آگاه شود و به راحتی خرید شان را از مجموعه برزده دریافت کنند.