درب آسانسور سلکوم ، قیمت درب آسانسور سلکوم
درب آسانسور سلکوم

از انواع درب اتومات آسانسور می توان به درب آسانسور سلکوم اشاره کرد که دارای کیفیت درجه یک و ضخامت ورقه محکم می باشد و در برند های داخلی و خارجی به تولید می رسد.

قیمت درب آسانسور سلکوم به نوع ایرانی و خارجی آن بستگی دارد که برای اطلاع دقیق از قیمت روز و دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

درب آسانسور سلکوم

 

انواع درب آسانسور سلکوم کدام اند

درب اتوماتیک سلکوم از محصولات خارجی می باشد که در کشور ایتالیا به تولید می رسد که  دارای بهترین کیفیت درب اتوماتیک و گارانتی معتبر می باشد . درب آسانسور ایتالیایی به دلیل وجود تحریم ها و مشکلات وارداتی کالا ها و همچنین نوسان ارز ، بیشترین قیمت را دارد که مشتریان کمی قادر به خرید آن می باشند.

 

درب آسانسور سلکوم ایتالیا

همانطور که می دانید درب آسانسور سلکوم ایتالیا در ایران به تعداد کم و برای مشتریان خاص موجود می باشد و دارای قیمت گران تری نسبت به نمونه های چینی و ایرانی دارد . درب سلکوم اصل ایتالیا در کشور ایتالیا تولید می شود که از بهترین ماشین آلات و ابزار های مهندسی برای ساخت هر چه دقیق تر این محصول استفاده می شود.

 

درب آسانسور سلکوم ترک

در سال 1993 کارخانجات ویتور پس از اخذ مجوز تولید درب سلکوم در ترکیه ابتدا درب طبقات و سپس به تولید درب کامل کابین و طبقه سلکوم در ترکیه پرداخت. از این رو پس از تولید انبوع درب سلکوم ترک ، واردات تقریبا 90 درصد از این محصول به ایران امکان پذیر بود و مشتریان زیادی از درب سلکوم ترک خریداری می کردند.

درب سلکوم ترک با همان کیفیت ایتالیایی تولید می شود و زیر نظر کارخانه ویتور می باشد که با گارانتی اصل و کیفیت بالا به مشتریان ارائه می شود.

 

درب آسانسور سلکوم چین

در کشور چین نیز درب سلکوم به تولید می رسد که با هدف تولید بیشتر به کشور های آسیایی و آشنایی بیشتر با این محصول ، کارخانه ویتور در چین تاسیس شد و بسیاری از درب آسانسور سلکوم چین به ایران وارد شد.

درب سلکوم طبقه چین یکی از بیشترین فروش خود را در بازار ایران داشت که با وجود تحریم های کشور ، این محصول در تعداد کم وارد می شود.

 

درب آسانسور سلکوم ایرانی

شاید با خود بگوید که در ایران کارخانه ویتور به تولید انواع درب اتوماتیک سلکوم پرداخته است اما این شرکت هیچ کارخانه ای در ایران به صورت رسمی ندارد و برخی از برند های ایرانی با استفاده از مهندسی معکوس درب اتومات سلکوم توانستند به تولید این محصول در ایران بپدازند و کیفیتی همانند کیفیت اصل شرکت ویتور را به تولید برسانند.

 

درب آسانسور سلکوم اصل را چگونه تشخیص دهیم

به علت بالا بودن قیمت درب های سلکوم اصلی، بسیاری از تولید کنندگان متخلف اقدام به تولید انواع درب سلکوم ویتور تقلبی در خارج و داخل کشور کرده اند و از این راه سود بسیاری را کسب نموده اند . بسیاری از شرکت های چینی و یا ترک در بازار بین المللی اقدام به فروش درب های سلکوم با همان شکل ظاهری در بسته بندی محصول و لته های درب سلکوم پرداخته اند.

همچنین برخی از تولید کنندگان ایرانی که در حال تولید درب سلکوم می باشند ممکن است از کیفیت استاندارد درب اتوماتیک سلکوم بی کیفیت تر تولید کنند که عوامل زیادی چون نوسان و نبودن مواد اولیه عامل اصلی می باشد.

جهت خرید درب اتوماتیک سلکوم می توانید از نمایندگی های فروش رسمی و یا مجموعه اسانسور برزده خریداری کنید.