قیمت خرید درب لولایی آسانسور شیشه ای
درب آسانسور شیشه ای

یکی از انواع مدل درب لولایی آسانسور ، مدل درب آسانسور شیشه ای می باشد که در قاب شیشه بزرگ با طراحی متنوع به تولید میرسد که در ابعاد مورد نیاز تان ، می توانید در مجموعه برزده خریداری کنید.

 

مشخصات فنی درب لولایی آسانسور

درب لولایی آسانسور در ابعاد مختلف در مجموعه برزده با مشخصات استاندارد به تولید میرسد که شامل ارتفاع 2 متر ، وزن 60 کیلوگرمی ، ضخامت ورقه رویه یک میلی متر ، ضخامت ورقه زیره یک و ربع ، ضخامت چهار چوب دو میلی متر  و کیفیت رنگ الکترواستاتیک می باشد.

 

انواع مدل درب آسانسور شیشه ای

معمولا در ساختمان هایی که کابین آسانسور شیشه ای یا طراحی مدرن دارند از درب طبقه شیشه ای استفاده می کنند . طراحی این مدل از درب طبقه آسانسور حس خوشایندی را به مسافران ارائه می دهد.

درب طرحدار

 

مدل ساده درب آسانسور شیشه ای

درب ساده شیشه ای که در انواع مدل شیشه ساده ، شیشه دودی ، شیشه آینه ای ( رفلکس ) و سایر مدل های سفارشی به تولید می رسد که هر یک دارای قیمت متفاوت می باشند . جهت دریافت قیمت روز می توانید با کارشناسان ما ارتباط باشید و از سایر مدل ها آگاه شوید.

 

مدل ساده

 

مدل طرحدار درب آسانسور شیشه ای

یکی از مدل های درب آسانسور ، مدل درب لولایی قاب بزرگ می باشد که در طراحی متنوع و با مشخصات فنی درجه یک به تولید میرسد. از نمونه مدل های درب لولایی می توان به درب شیشه ای کلاسیک و درب شیشه ای مدرن اشاره کرد.

 

درب شیشه ای مدل کلاسیک

یکی از نمونه درب شیشه ای که در مجموعه برزده به تولید میرسد ، مدل شیشه کلاسیک می باشد که در ارتفاع استاندارد و با ضخامت ورقه یک میل به تولید میرسد . این مدل در رنگ بندی متنوع به شما مشتریان ارائه می شود.

 

مدل کلاسیک

 

درب شیشه ای مدل مدرن

یکی دیگر از مدل های زیبا درب شیشه ای در مجموعه برزده مدل مدرن می باشد که شیشه این مدل به شکل ضربدر در هم دیگر تکرار می شود . مشخصات فنی درب شیشه ای به صورت استاندارد تولید می شود و در کیفیت درجه به مشتریان ارائه داده می شود.

 

مدل مدرن

 

قیمت خرید درب آسانسور شیشه ای

در مجموعه اسانسور برزده انواع درب لولایی طبقه با طراحی متنوع و رنگ بندی سفارشی برای مشتریان به تولید میرسد که قیمت هر طرح ، متناسب با طرح انتخابی شما و ویژگی های موجود در هر درب طبقه می باشد . جهت استعلام قیمت درب طبقه مورد نظر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

قیمت درب لولایی شیشه ای آسانسور

درب لولایی در مدل های چهار قاب شیشه با قیمت ارزان تر به فروش میرسد که نمونه های درب لولایی با قاب شیشه بزرگ با قیمت خرید بیشتری همراه هستند . همچنین قیمت هر طرح با مدل های ساده تر تفاوت دارد و باید نسبت به طراحی داخلی ساختمان اقدام به خرید کنید.