درب آسانسور کیوان فراز

یکی از نیاز های طبقات ساختمانی درب لولایی آسانسور است که درب آسانسور کیوان فراز در انواع طرح های مدرن و شیک در مجموعه آسانسور برزده موجود می باشد . قیمت درب آسانسور کیوان فراز در مجموعه آسانسور برزده بسیار مناسب تر از قیمت بازار به شما مشتریان ارائه می شود که می توانید برای مشاهده انواع طرح های تولید شده به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

انواع درب آسانسور کیوان فراز

انواع نمونه درب آسانسور کیوان فراز در مجموعه آسانسور برزده تولید می شود که با برند آسانسور برزده برای شما در سراسر کشور نیز ارسال می شود .

از نمونه طرح های درب آسانسور می توان به طرح درب لولایی خورشیدی ، طرح درب لولایی ایساتیس ، طرح درب لولایی الماس ، طرح درب لولایی دیپلمات ، طرح درب لولایی خورشیدی پلاس و سایر طرح های موجود در مجموعه آسانسور برزده اشاره کرد که در رنگ بندی متنوع برای شما به تولید می رسد.

 

انواع ابعاد درب آسانسور کیوان فراز

در مجموعه اسانسور برزده درب لولایی کیوان فراز را در ابعاد استاندارد به تولید می رساند  که شامل عرض 70 – عرض 80 – عرض 90 می باشد و در ارتفاع 2 متر و ضخامت چهار چوب 2 میلی متر برای شما مشتریان به تولید می رسد .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را در زمینه درب لولایی آسانسور راهنمایی کنند.

 

قیمت درب آسانسور کیوان فراز

فروشگاه آسانسور برزده در زمینه تولید انواع درب لولایی آسانسور فعالیت دارد و می تواند انواع درب لولایی آسانسور از برند های دیگر را برای شما با قیمت مناسب تر تولید کند.

قیمت درب کیوان فراز در برند اصلی از قیمت درب اسانسور برزده بیشتر می باشد اما ما برای شما مشتریان محترم هر یک از طرح های درب لولایی را با بهترین کیفیت و مواد درجه یک با بهترین قیمت بازار به شما مشتریان ارائه می دهیم.

جهت دریافت کاتالوگ طرح و قیمت درب لولایی آسانسور می توانید به این صفحه مراجعه نمایید ( انواع طرح درب لولایی آسانسور )

 

مشخصات فنی درب آسانسور کیوان فراز

یکی از مهم ترین لازمه های خرید ، اطلاع از مشخصات دقیق کالا می باشد که می تواند مشتریان را برای خرید آگاهانه و هوشمندانه آماده سازد.

انواع طرح درب کیوان فراز که در مجموعه اسانسور برزده به تولید میرسد با استاندارد های روز ایران برابری داد که این مشخصات شامل موارد زیر می باشد.

مشخصات نمونه طرحدار : ضخامت ورقه رویه یک میلی متر ، ضخامت ورقه زیره یک و ربع میلی متر ، ارتفاع استاندارد 2 متر ، ضخامت چهار چوب 2 میلی متر و رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد .

 

گارانتی و کیفیت درب کیوان فراز چگونه است

درب لولایی در مجموعه آسانسور برزده دارای کیفیت درجه برای تمام مناطق ایران شمالی و جنوبی می باشد و با 5 سال گارانتی به شما مشتریان در سراسر کشور ارائه می شود.

گارانتی درب آسانسور شامل هر گونه تورفتگی ، خرابی رنگ و شکستگی در برخی نقاط درب لولایی می باشد که می توانید بدون نگرانی ، درب لولایی خریداری شده را تغویض کنید.