درب لولایی آسانسور الوند
درب لولایی آسانسور الوند

یکی از برند های نام آشنا در صنعت آسانسور که تولیدات با کیفیتی را دارد و مشتریان زیادی از خرید شان راضایت مند هستند ، درب لولایی آسانسور الوند می باشد که در قیمت رقابتی به مشتریان ارائه می شود که در مجموعه آسانسور برزده می توانید با انواع رنگ سفارشی از ما تهیه کنید.

 

نمایندگی فروش درب لولایی آسانسور الوند

یکی از نمایندگی های فروش انواع درب لولایی آسانسور الوند مجموعه آسانسور برزده می باشد که در انواع طرح ها درب لولایی طبقه آسانسور را به مشتریان ارائه میدهد ، درب طبقه آسانسور در کیفیت درجه یک با 5 سال گرانتی و به مشتریان ارائه می شود .

مجموعه آسانسور برزده هر رنگ و طرح درب طبقه آسانسور را در مدت 3 الی 4 روز کاری به مشتریان در سراسر کشور ارسال می کند.

مشخصات فنی درب لولایی آسانسور الوند

مشتریانی که قصد خرید درب لولایی آسانسور الوند را دارند می توانند از نمایندگی فروش مجموعه آسانسور برزده هر یک از طرح های درب لولایی آسانسور را در ابعاد و رنگ های منتاسب با نیاز ساختمانی شان از ما تهیه نمایید. درب لولایی طبقه آسانسور دارای ضخامت ورقه رویه یک و ضخامت ورقه زیر یک و ربع می باشد.

وزن درب ها استاندارد 62 کیلوگرم است و ارتفاع استاندارد 2 متر دارد که در تمامی ساختمان ها قابل نصب و اجرا می باشد. همچنین درب طبقه آسانسور از گارانتی 5 ساله در مجموعه آسانسور برزده برخورداراند که شما مشتریان می توانید در سراسر کشور می توانید خریداری کنید.

 

درب لولایی آسانسور الوند

 

لوازم جانبی درب لولایی آسانسور الوند

بسیاری از مشتریان در این بارواند که درب لولایی طبقه آسانسور بدون قطعات جانبی می باشد ولی در اصل شما تنها مبلغ اصلی درب را پرداخت می کنید و قیمت سایر قطعات درب آسانسور مانند دیکتاتور ، قفل و فنر را به صورت جداگانه تهیه می کنید.

دیکتاتور درب لولایی آسانسور در برند های ایرانی و خارجی موجود می باشد که برند های ایرانی دیکتاتور با گارانتی 24 ماه به مشتریان ارائه می شود ولی دیکتاتور های خارجی به دلیل تحریم بودن و نبودن نمایندگی معتبر در ایران شامل گارانتی نمی باشند.

برخی از شرکت های ایرانی هستند که برند های خارجی را نیز گارانتی کرده و برخی قطعات دیکتاتور را تعویض می نمایید و این موضوع در قفل درب لولایی هم به همین صورت می باشد .

 

فروش عمده انواع طرح درب لولایی آسانسور الوند

در مجموعه آسانسور برزده که تولید کننده و فروشگاه صفر تا صد قطعات آسانسور می باشد تمامی قطعات آسانسور موجود می باشد و خرید عمده انواع قطعات آسانسور را می توانید از مجموعه آسانسور برزده انجام دهید . ما برای شما مشتریان تمامی کالا های سفارش داده شده را در سراسر کشور با مناسب ترین قیمت ارسال می کنیم تا از خرید تان در مجموعه آسانسور برزده رضایت مند باشید.

جهت دریافت لیست قیمت کامل قطعات آسانسور می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.