درب لولایی آسانسور بهران
درب لولایی آسانسور بهران

درب لولایی آسانسور بهران یکی از بهترین و با کیفیت ترین درب های آسانسور موجود در بازار ایران است و از طراحی مدرن و زیبا برخوردار می باشد ، درب آسانسور بهران از ورق‌های فولادی با کیفیت ساخته شده و دارای استحکام و دوام بالایی است.

در مجموعه آسانسور برزده انواع درب لولایی آسانسور در طرح های متنوع موجود می باشد که به راحتی می توانید از مجموعه ما خریداری کنید.

 

قیمت درب لولایی آسانسور بهران

در مجموعه آسانسور برزده انواع درب لولایی آسانسور به تولید میرسد که در نوع ساده یا طرحدار دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا برای تمام نقاط ایران می باشد. همچنین جهت استعلام قیمت درب لولایی آسانسور بهران در ابعاد 70 سانتی متر ، 80 سانتی متر و 90 سانتی متر می توانید به لیست قیمت درب لولایی آسانسور بهران مراجعه نمایید .

درب لولایی بهران بدون طرح به تولید میرسد که فقط کمی حالت برجستگی در کناره شیشه های درب موجود می باشد و در رنگ های متنوع به شما مشتریان ارائه می شود.

 

درب لولایی آسانسور بهران

 

مشخصات فنی درب لولایی آسانسور بهران

بسیاری از مشتریان به دنبال درب لولایی آسانسور بهران می باشند چرا که کیفیت ورق رویه و ورق زیر درب آسانسور ، یکی از مهم ترین عامل های کیفیت و سازگاری با شرایط مختلف آب و هوایی می باشد. در ادامه با مشخصات فنی درب لولایی آسانسور بهران بیشتر آشنا می شویم.

 

 

نام محصول درب لولایی آسانسور
تولید شده در کشور ایران
برند  بهران
نیمه یا اتوماتیک نیمه
 سایز درب 80  سانیمتر
گارانتی  24 ماه
خدمات پس از فروش  10سال
ضخامت ورقه رویه  1 میلی متر
ضخامت ورقه زیره  2 میلی متر
ضخامت چهارچوب  2 میل متر
ارتفاع استاندارد  200 سانتی متر
کیفیت رنگ الکترواستاتیک
 وزن درب  60/8 کیلوگرم

 

دلایل افزایش قیمت درب لولایی بهران در چند سال اخیر

دلایل  زیادی برای افزایش قیمت درب لولایی آسانسور بهران وجود دارد که یکی از آن نوسانات قیمتی در بازار می باشد و یکی دیگر از عوامل گرانی نیز گران شدن مواد اولیه ( ورقه درب لولایی ) می باشد و از دیگر موارد هزینه تعمیر و نگهداری دستگاه های جوشکاری ، رنگ کاری و برشکاری درب لولایی می باشد .

درب لولایی آسانسور بهران با بهره گیره گیری از دستگاه های مدرن پانچ وخم کاری CNC  جوشکاری و اتصال MIG تولید گردیده که در نتیجه به کیفیت و ظرافت این محصول می افزاید و از تکنولوژی لیزر برای ساخت هر چه دقیق تر ورقه ها نیز استفاده می شود.

 

سایر محصولات شرکت بهران

شرکت بهران از تولید کنندگان انواع قطعات آسانسور است که در تولید قطعاتی مثل تراول کابل آسانسور ، فلکه هرزگرد آسانسور ، گاورنر آسانسور ، وزنه تعادل آسانسور ، براکت ریل آسانسور و قفل درب آسانسور می پردازد و با کیفیت بالا و گارانتی اصلی به مشتریان ارائه می شود.

 

تراول کابل آسانسور

از محصولات با کیفیت تولید شده در شرکت بهران می توان به تراول کابل آسانسور بهران اشاره کرد که در تعداد 24 رشته با آلیاژ مس می تواند جریان را با سرعت 1 متر بر ثانیه انتقال دهد. تراول کابل آسانسور بهران را می توانید از مجموعه آسانسور برزده با 2 سال گارانتی از ما تهیه نمایید .

 

فلکه هرزگرد آسانسور

فلکه هرزگرد یکی از قطعات مورد نیاز برای حرکت سیم بکسل است که سیم بکسل را در جهت متناسب با گردش فلکه موتور آسانسور حرکت میدهد. فلکه هرزگرد آسانسور بهران از بهترین مواد اولیه و از تست عملکرد نیز برخوردار است که در هر شرایطی بهترین عملکرد خود را دارد.

فلکه هرزگرد بهران در تعداد شیار 4 و 5 در قطر 40 سانتی متر برای تمامی پروژه های ساختمانی تولید می شود که هر یک دارای قیمت متفاوت اند.

فلکه هرزگرد بهران را در مجموعه آسانسور برزده موجود می باشد که جهت دریافت قیمت روز می توانید با ما در ارتباط باشید و خریداری کنید .

 

گاورنر آسانسور

همانطور که میدانید شرکت بهران تولید کننده گاورنر آسانسور نیز می باشد که در بهترین کیفیت و 2 سال گارانتی به مشتریان ارائه می شود. گاورنر بهران در سرعت بین 0.5 تا 2.5 متر بر ثانیه حرکت می کند که به صورت تک جهته و دو جهته به تولید میرسد.

گاورنر بهران آسانسور از استاندارد بین المللی و با تست عملکرد دقیق کارایی به مشتریان ازشرکت بهران ارائه می شود که در مجموعه آسانسور برزده می توانید این محصول را تهیه نمایید.