قیمت آسانسور بیمارستانی
قیمت آسانسور بیمارستانی

یکی دیگر از آسانسور های مورد استفاده برای حمل اجسام بزرگ در کارکاه ها یا محل های پر تردد از قطعات آسانسور بیمارستانی استفاده می شود . قیمت آسانسور بیمارستانی به تعداد طبقات ساختمانی و ابعاد کابین سفارشی شما بستگی دارد که در ادامه با نحوه هزینه های راه اندازی آسانسور بیمارستانی بیشتر آشنا خواهید شد.

 

قطعات مورد نیاز برای آسانسور

قطعات آسانسور بیمارستانی با اسانسور های معمولی یکسان است ولی به دلیل استفاده از نوع کابین آسانسور و کارایی آن ممکن است شرایط امنیتی و کششی متفاوت را در نظر بگیرند. برای مثال اگر آسانسور را برای حمل و نقل تخت بیمارستانی و اجسام بزرگ نیاز باشد باید در محاسبه وزن و متعادل نگهداشتن آن از وزنه بیشتری استفاده نمایید .

اگر هم آسانسور برای افراد عادی می باشد که از وزن استاندارد کابین استفاده می شود و برای متعادل کردن از وزنه بیشتر استفاده نمی شود و از تجیهزات استاندارد یک ساختمان مسکونی استفاده می شود .

 

قطعات آسانسور بیمارستانی

 

قیمت آسانسور بیمارستانی  در ابعاد مختلف

آسانسور بیمارستانی در ابعاد 6 نفره با ابعاد 10 نفره به دلیل وزن و حجم باری که حمل می کنند یکسان نیستند و به همین دلیل باید در آسانسور 10 نفره از ترمز اضطراری ، وزنه تعادل و سایر لوازم امنیتی بیشتری استفاده کنند .

در کابین آسانسور های حمل تخت بیماران ، باید از درب طبقه و درب کابین با ابعاد 110 یا 120 استفاده شود تا ورود و خروج تخت بیماران با سرعت بیشتری امکان پذیر باشد و به علاوه اگر افراد عادی در بین طبقات تردد داشتن نیز این امکان برای آنان وجود داشته باشد.

قیمت آسانسور بیمارستانی  در ابعاد 10 نفره و با تعداد 5 طبقه ساختمانی از نوع گیربکس به مبلغ 370.000.000 تومان می باشد که جهت دریافت استعلام قطعات و دریافت فاکتور از مجموعه آسانسور برزده می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

شرایط نصب آسانسور بیمارستانی

آسانسورهای بیمارستانی از جمله مهمترین تجهیزات در مراکز درمانی و بهداشتی هستند که جابجایی بیماران، پرسنل و تجهیزات را در طبقات مختلف تسهیل می‌کنند. نصب این نوع آسانسورها باید با رعایت ضوابط و مقررات خاص و با در نظر گرفتن شرایط و نیازهای بیمارستان انجام شود.