قیمت آسانسور پانوراما کابین آسانسور پانوراما
قیمت آسانسور پانوراما

کابین آسانسور پانوراما که به آسانسور شیشه‌ای معروف می باشد در طراحی مدرن و جذاب به تولید میرسد و مناسب برای انواع ساختمان های لوکس شیشه ای می باشند که با دیواره های شیشه‌ای خود منظره‌ای بی‌نظیر از محیط اطراف را به نمایش می‌گذارد. قیمت آسانسور پانوراما بستگی به نوع طراحی و کیفیت شیشه ها در ابعاد برزگ یا کوچک دارد که در مجموعه آسانسور برزده می توانید در تعداد نفرات مورد نیاز سفارش دهید.

 

 

چرا از کابین آسانسور پانوراما استفاده کنیم

آسانسور پانوراما با نمای شیشه‌ای خیره‌کننده خود می‌تواند به زیبایی هر ساختمان چه مسکونی و چه تجاری، بیفزاید و هیجان بالا رفتن در طبقات ساختمانی را به مسافران انتقال دهد .

دیواره‌های شیشه‌ای آسانسور پانوراما به مسافران داخل کابین ، حس فضای باز و بزرگ را به ارمغان می‌آورند و از این نظر برای مکان‌های کوچک ایده‌آل هستند و می توانید برای ساختمان هایی که نمای بیرونی زیبایی دارند استفاده شود تا در هنگام حمل و نقل مسافران بین طبقات از زیبایی بیرونی ساختمان لذت ببرند.

همچنین دیواره‌های شیشه‌ای اسانسور پانوراما ، نور طبیعی را به داخل کابین هدایت می‌کنند و فضایی روشن و دلنشین ایجاد می‌کنند.

 

انواع مدل کابین آسانسور پانوراما

در طراحی ساخت کابین آسانسور از مواد مختلفی استفاده می شود که در مدل مربعی و گرد به تولید میرسد. کابین آسانسور پانوراما در طراحی های مختلف نورپردازی و نمایشگر های LED تولید میشوند که می تواند مسافران را ساعت ها در کابین آسانسور سرگرم کند .

در کابین های مربعی فضای بیشتری نسبت به نوع گرد وجود دارد اما زیبایی کابین های گرد یا نیمه گرد از مدل مکعبی و مستطیلی بیشتر است وجلوه ساختمانی را چند برابر می کند .

 

 

کاربرد آسانسور پانوراما

آسانسورهای پانوراما به دلیل زیبایی و جذابیت که در طراحی دارند مناسب برای مکان‌ هایی مانند مجتمع‌های مسکونی لوکس ، هتل ها ، مراکز تجاری و ساختمان های اداری مهم می باشند که زیبایی داخلی و نمای ساختمانی را چند برابر می کنند .

در ساختمان های اداری و تجاری که مراسم های مهم برگزار می شود از کابین پانوراما در طراحی متناسب با ساختمان استفاده می کنند که می توان برای مثال برج میلاد در تهران را بگوییم که از کابین اسانسور شیشه ای استفاده شده است.

قیمت آسانسور پانوراما بستگی به ظرفیت ، طراحی و تجهیزات سرگرم در داخل کابین دارد که برای مسافران قرار داده می شود .