برد درب آسانسور یاران
قیمت برد درب آسانسور یاران

از بهترین برند های تولید کننده برد سر درب اتوماتیک آسانسور شرکت یاران است که قیمت برد آسانسور یاران نسبت به سایر برند ها مناسب تر می باشد. برد درب اتوماتیک آسانسور یاران علاوه بر سازگاری با درب اتوماتیک یاران با سایر برند های داخلی نیز سازگار می باشد و به صورت استاندارد تمامی امکانات درب های اتومات را کنترل می کند.

 

برد سر درب آسانسور یاران

یکی از قطعات جانبی درب اتومات آسانسور که عامل کنترل کننده حرکت و سرعت باز و بسته شدن درب اتوماتیک است را برد سر درب آسانسور یاران می گویند که توانایی کنترل در سایر برند های داخلی را نیز دارد.

تنظیم مدت زمان باز بودن و بسته شدن خودکار و همچنین ناگهانی درب اتوماتیک که توسط برد انجام می شود ، بسیار راحت بوده و نیازی به دانش فنی و خاصی ندارد ولی بهتر است که برای تنظیم بهتر مدت زمان حرکت درب کابین یا درب طبقه آسانسور از سرویس کار ماهر در این زمینه درخواست نمایید.

 

 

قیمت برد آسانسور یاران

درب یاران را وقتی خریداری می کنید تنها بخش های اصلی را خریداری کرده اید و یک سری قطعات نیز باید به صورت جداگانه خریداری کنید. از این رو برای دریافت قیمت برد درب آسانسور یاران می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را از قیمت روز مطلع سازند.

 

نحوه نصب و راه اندازی برد آسانسور یاران

برای نصب و راه اندازی برد یاران ، ابتدا باید درایو را در حالت اوتو قرار دهید و سیم های فرمان را از ترمینال 9 و 10 باز کنید و به وسیله یک سیم این دو ترمینال را با هم پل می کنیم و در واقع با پل کردن این دو ترمینال با هم عمل باز و بسته شدن درب اتومات توسط برد را انجام می دهیم.

 

نحوه تنظیم برد آسانسور یاران

همانطور که می دانید تنظیم این برد درب آسانسور بسیار راحت است و توسط مهندسان انجام می شود که در ابتدا باید سیم های فرمان را از ترمینال های 9 و 10 باز کنید و سیم ترمینال 2 را به هم پل کنید که این عمل باعث باز و بسته شدن درب اتوماتیک می شود که در درب های کابین آسانسور و درب طبقات آسانسور قابل اجرا می باشد .