قیمت درب لولایی آسانسور در دیجی کالا
قیمت درب لولایی آسانسور در دیجی کالا

اگر قصد خرید قطعات آسانسور را دارید ، می توانید با نگاه کردن و مقایسه قیمت درب لولایی آسانسور در دیجی کالا و مجموعه برزده از تفاوت مشخصات فنی آن و کیفیت و گارانتی محصول مطلع شوید تا با آگاهی بیشتری اقدام به خرید کنید .

 

قیمت درب لولایی آسانسور در مجموعه برزده

در مجموعه آسانسور برزده  درب لولایی طبقه آسانسور در مدل های مدرن و کلاسیک به تولید می رسد که می توانید در رنگ بندی سفارشی و متناسب با نیاز ساختمان تان خریداری کنید . درب لولایی آسانسور با استاندارد بروز صنعت آسانسور به تولید میرسد که در بیشتر مناطق گرمسیری یا رطوبتی قابل نصب و اجرا می باشد .

 

انواع مدل درب آسانسور در سال 1403

در نمای طبقات ساختمانی یکی از مهم ترین بخش ورودی و خروجی ساختمان در آسانسور را درب طبقه کابین آسانسور تعیین می کند که باید در طراحی و رنگ بندی آن دقت بالایی داشته باشید و در زیبا تر شدن نمای طبقات ساختمانی باید طراحی متناسب با درب های هر واحد داشته باشد .

 

قیمت درب لولایی آسانسور مدل خورشیدی پلاس

از انواع مدل های موجود در مجموعه آسانسور برزده طرح خورشیدی پلاس در طراحی زیبایی که دارد در بسیاری از ساختمان ها نمای جذاب و فوق العاده ای را به طبقات ساختمانی ارائه میدهد . رنگ های کرم ، سفید و قهوه ای از پر فروش ترین رنگ های سال است که جهت ثبت سفارش می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

قیمت درب لولایی آسانسور مدل ایلیا

درب مدل ایلیا یک مدل ترکیبی از مدل کلاسیک و مدرن است که در برخی از نما های ساختمانی می تواند جلوه لوکس را به ساختمان دهد . رنگ سفید ، کرم در این طرح یکی از بهترین برای ساختمان با طراحی و رنگ بندی سفید می باشد .

 

 

قیمت درب لولایی آسانسور مدل اورانوس

یکی دیگر از مدل های درب لولایی طبقات ساختمانی که پر فروش است و در چند ماه اخیر توجه مشتریان را به خود جلب کرده است مدل اورانوس می باشد که در ابعاد استاندارد و با رنگ بندی متفاوت برای شما مشتریان به تولید میرسد.

 

 

قیمت قطعات آسانسور در دیجی کالا

یکی از فروشگاه های اینترنتی که در بیشتر زمینه ها فعالیت دارد دیجی کالا است اما در ارائه محصولات در نمونه اصلی نمی تواند فروشگاه خوبی باشد . چرا که اگر کالایی با مشکل مواجه شده باشید در موارد خاص پس گرفته می شود .

درب لولایی آسانسور یکی از موارد مهم و تخصصی می باشد که باید از فروشگاه معتبر و با گارانتی اصل خریداری کنید . یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه قطعات آسانسور که می تواند به صورت غیر حضوری خرید تان را انجام دهید ، فروشگاه قطعات آسانسور برزده می باشد که می تواند تمامی خرید هایتان را به سراسر کشور ارسال نمایید .

فروش لوازم قطعات آسانسور در دیجی کالا توسط افراد غیر متخصص و یا واسطه گر هستند به فروش میرسد و این موضوع می تواند برای خریداران کمی نگران  کننده باشد .

 

قیمت و خرید قفل درب آسانسور در دیجی کالا

یکی از لوازم جانبی و مهم در درب طبقه می تواند قفل درب لولایی باشد که در حفظ جان مسافران و ورود نگهانی افراد به کابین آسانسور مورد کاربرد قرار می گیرد .

قفل درب لولایی باید از کیفیت درجه و گارانتی معتبر باشد تا در صورت وجود خرابی و مشکل قابل تعویض یا تعمیر باشد که در فروشگاه آسانسور برزده ، قفل درب لولایی آسانسور با کیفیت اصل و گارانتی به شما ارائه می شود .

 

قیمت و خرید کلید قفل درب آسانسور در دیجی کالا

هنگام استفاده از قفل درب آسانسور ممکن است به دلیل وجود نقض در درب لولایی یا خطا در باز شد قفل و همچنین لازم بودن در قفل کردن درب طبقه آسانسور برای مدت کوتاه ، نیاز به کلید قفل درب لولایی آسانسور دارید . کلید قفل درب لولایی می تواند با کیفیت مقاومی که دارد می تواند تحت هر شرایطی مشکل قفل بودن درب طبقه را رفع گرداند.

 

قیمت و خرید دیکتاتور درب آسانسور در دیجی کالا

آرام بند یا دیکتاتور در سرعت بسته شدن درب لولایی یکی از مهم ترین قطعات به حساب می آید که برای تهیه آرام بند در برند های معتبر و با گارانتی اصلی شرکت تولید کننده می توانید از مجموعه آسانسور برزده در تعداد متناسب با نیاز تان سفارش دهید .

آرام بند یا دیکتاتور در برند های سپاهان ، جان لیفت ، آی اند تی ( I&T ) ، ای ال سی ( ALC ) و سایر برند های با کیفیت در مجموعه برزده موجود می باشد .