قیمت روز وزنه چدنی آسانسور
قیمت روز وزنه چدنی آسانسور

وزنه چدنی یکی از بخش های مهم برای حفظ تعادل می باشد که در حرکت آسانسور باعث حفظ تعادل می شود. قیمت روز وزنه چدنی آسانسور در مجموعه آسانسور برزده ارزان تر از سایر نمایندگی ها می باشد چرا که ما محصول را بدون واسطه به مشتریان ارائه میدهم و می توانیم در صورت هر گونه مشکل در ابعاد و چکالی بار ، گارانتی محصول را برای شما در نظر بگیریم.

 

انواع وزنه چدنی آسانسور

وزنه چدنی آسانسور در ابعاد مختلف با نیاز شما مشتریان به تولید میرسد که در ابعاد استاندارد 77 ، 87 ، 97 ، 107 و سفارشی برای شما به تولید میرسد که در این صورت نیاز می توانید قیمت روز وزنه چدنی آسانسور را از کارشناسان ما در مجموعه آسانسور برزده دریافت نمایید.

 

مشخصات وزنه چدنی آسانسور

وزنه چدنی در ابعاد مختلف دارای چگالی متفاوتی می باشد که در مجموعه آسانسور برزده چگالی هر وزنه چدنی به شرح زیر می باشد.

وزنه چدنی 77 استاندارد با وزن  60 تا 62 کیلوگرم ، وزنه چدنی 87 استاندارد با وزن 68 تا 69 کیلو گرم و وزنه چدنی 97 استاندارد با وزن 87 کیلوگرم به  تولید میرسد .

 

 

روش ساخت و تولید وزنه چدنی اسانسور

در کارگاه های تولیدی وزنه چدنی آسانسور ، ابتدا قالب را در محل قالب گیری قرار می دهند و پس از ذوب کردن چدن در کوره با حرارت بالا ، آن را در قالب های استاندارد یا سفارشی میریزند و می گذارند تا با مرور زمان و به آرامی خنک شود .

پس از خنک شدن و شکل گیری کامل مواد چدن ، آن را از قالب خارج می کنند و سطح آن را هموار می سازند تا وزنه ها به صورت یکسان و بدون ضایعات باشند.

 

استاندارد و کیفیت وزنه چدنی آسانسور

وزنه های تولید شده در آسانسور برزده با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک ، به تولید میرسد. همچنین وزنه آسانسور تولید شده در فروشگاه آسانسور برزده دارای 5 سال گارانتی می باشد که در صورت خراب شدن و هر گونه مشکل قابل تعویض می باشد.