قیمت قرقره سیم بکسل
قیمت قرقره سیم بکسل آسانسور

سیم بکسل از چند دسته رشته سیم متصل شده به همدیگر است که هر کدام از این دسته ها خود نیز چند رشته سیم مفتول به دست آمده است. تمامی این سیم ها به دور یک مغزی پیچیده می شوند که در واقع محور اصلی سیم بکسل را تشکیل می دهند . قیمت قرقره سیم بکسل در خرید عمده می تواند برای فروشندگان قطعات آسانسور گزینه مناسبی باشد که جهت دریافت قیمت قرقره سیم بکسل در کیفیت درجه می توانید از مجموعه آسانسور برزده در تعداد متناسب با نیازتان سفارش دهید .

 

سیم بکسل چیست

مجموعه از سیم های فلزی به هم پیچیده شده که با هم یک گروه بزرگ تر را تشکیل می دهند ، سیم بکسل می گویند که این مغزی ها   می تواند از جنس فولاد، کناف و یا دیگر الیاف باشد.

در سیم بکسل ها تفاوت کیفیتی بین سیم بکسل  فولادی و کنفی می باشد که جنس سیم بکسل فولادی از نوع بهتری می باشد که قدرت کشش بهتر و مستحکم تر است و در برابر خم شدن انعطاف سخت تری دارد ولی سیم بکسل مغز کنفی از انعطاف نرم تر برخوردار است و همانند سیم بکسل فولادی با قدرت کشش بالا در متراژ بالا به تولید میرسد.

 

اندازه گیری متراژ سیم بکسل آسانسور

برای خرید سیم بکسل در تعداد توقف های مختلف ساختمان ، ابتدا باید ارتفاع چاهک آسانسور مورد بررسی قرار گیرد تا پس از محاسبه دقیق متراژ اصلی بدست آید ، سپس باید بر اساس نوع فلکه هرزگرد استفاده شده در پروژه ، متراژ را در عدد بدست آمده ضرب کنید تا متراژ دقیق بدست آید.

 

نحوه تست سیم بکسل  بر روی فلکه موتور گیربکس آسانسور

یکی از مهم ترین بخش های قبل از خرید سیم بکسل ، تست سیم بکسل است که این موضوع توسط شرکت تولید کننده انجام می شود تا نسبت به طول عمر هر نوع سیم بکسل ، گارانتی و کیفیت آن تظمین شود که در صورت تایید بودن تمامی مراحل تست سیم بکسل ، با برچسب استاندارد به مشتریان ارائه می شود .

 

در آزمون تست سیم بکسل ، تمامی مراحل طراحی شده برای این منظور می تواند به تشخیص شکستگی ، پارگی ، گسیختگی رشته ها و خوردگی یا سائیدگی را تشخیص دهد تا در سرعت بالا سیم بکسل از هم جدا نشود .

 

چه عوامل بر فرسایش سیم بکسل  آسانسور تاثیر گذار است

سیم بکسل مانند سایر وسایل دیگر دارای طول مفید می باشد که در صورت رعایت کردن برخی موارد می تواند در زمان بیشتری کارایی داشته باشد که در این صورت می توان برخی موارد را بیشتر مورد بررسی قرار داد.

در طول زمانی یک ماهه باید برخی قطعات مانند فلکه هرزگرد و سیم بکسل را از نظر سایدگی و روغنکاری جهت استهکاک داشتن در زمان حرکت فلکه موتور آسانسور به خوبی مورد بررسی قرار گیرد که در صورت درست بودن تمامی مراحل کشش آسانسور می توان از سالم بودن سیم بکسل در زمان طولانی تر اطمینان حاصل کرد .

 

 


 

مشاهده قیمت سیم بکسل ها ( کلیک کنید )