قیمت قطعات آسانسور MRL
قیمت قطعات آسانسور MRL

با پیشرفت تکنولوژی در صنعت آسانسور ، تغییرات بسیاری در تولید قطعات آسانسور را مشاهده می کنیم که این موضوع می تواند اهیمت و قیمت قطعات آسانسور MRL را برای خریداران و نصابان آسانسور بیش از پیش مورد اهمیت قرار گرفته است.

در آسانسور ام ار ال به دلیل کم جا بودن و نبود موتور خانه در نصب و راه اندازی ، افراد بیشتری علاقه مند به خرید و آگاهی از قیمت قطعات آسانسور ام ار ال می باشند .

جهت دریافت جدید ترین قیمت روز قطعات اسانسور می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا شما را برای خرید بهتر راهنمایی کنند.

 

 

 

لیست قیمت قطعات آسانسور MRL مورد نیاز جهت نصب و راه اندازی آسانسور

همانطور که میدانید تمامی قطعات آسانسور باید متناسب با نوع پروژه ساختمانی تهیه شوند تا در زمان نصب بدون مشکل به کار خود ادامه دهد . در لیست قیمت قطعات آسانسور ام ار ال تمامی قطعات که به تعداد 60 اقلام مهم جهت نصب می باشد در تعداد طبقات مختلف دارای نوسان قیمت می باشد و همچنین تنوع برند ها در انتخاب نوع کالا نیز می تواند عامل دیگر در تعیین انتخاب شما باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فاکتور می توانید با کارشناسان ما در مجموعه آسانسور برزده تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی کنند.

 

 

قیمت قطعات آسانسور MRL برای 3 طبقه

لیست قیمت آسانسور برای سه طبقه با مشخصات ام ار ال در بازده قیمت 198.000.000 تا 210.000.000 تومان می باشد که در طراحی و کیفیت درجه یک به مشتریان ارائه می شود . در لیست قطعات آسانسور MRL تمامی موارد مانند مکانیک و راه اندازی و قطعات اجرایی را شامل می شود .

 

 

قیمت قطعات آسانسور MRL برای 4 طبقه

در ساختمان های 4 طبقه که فضای کم چاهک را دارند ، نصب و راه اندازی آسانسور ام ار ال یک گزینه درست جهت راه اندازی اسانسور می باشد . در لیست کلی خرید قطعات ، قیمت آسانسور 4 طبقه mrl با بازده قیمتی 250.000.000 تا 280.000.000 تومان می باشد که توانایی کشش ظرفیت 6 نفر را در کابین اسانسور دارد .

 

 

قیمت قطعات آسانسور MRL برای 5 طبقه

یک آپارتمان 5 طبقه که در فضای کم نیاز به یک آسانسور کم صدا و پر قدرت را دارد ، حتما یکی از گزینه های مناسب برای راه اندازی ، آسانسور ام ار ال می باشد .

اگر اکنون قصد خرید لوازم صفر تا صد اسانسور را از نمایندگی معتبر دارید می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا لیست قیمت قطعات آسانسور MRL که در بازده قیمتی 225.000.000 تا 238.000.000 تومان می باشد را در اختیار شما قرار دهند .

 

 

قیمت قطعات آسانسور MRL برای 6 طبقه

برای خرید قطعات آسانسور ام  ار ال برای 6 طبقه ساختمانی می توانید از لیست قیمت قطعات موجود در کانال تلگرامی ما بهره مند شوید که به طور کلی ، مبلغ فعلی جمع فاکتور خرید قطعات آسانسور MRL در بازده 233.000.000 تا 245.000.000 تومان می باشد .

لارم به ذکر است که می توانید در خرید برخی از قطعات نیز مدل آن را  تغییر دهید تا با هزینه کمتری قطعات آسانسور را خریداری کنید.

 

 

قیمت قطعات آسانسور MRL برای 7 طبقه

در لیست راه اندازی آسانسور MRL برای 7 طبقه از موتور آسانسور و تابلو فرمان آسانسور قدرت مند تر استفاده شده است که این موضوع باعث افزایش قیمت می شود. اگر شما از وزن کابین و شرایط راه اندازی آسانسور اطلاعات دقیقی دارید و نیازی به مشخصات متوسط دارید ، می توانید برخی از قطعات آسانسور را تغییر دهید تا هزینه کمتری را بپردازید .

در لیست فعلی مجموعه آسانسور برزده قیمت قطعات آسانسور MLR در بازده قیمتی 250.000.000 تا 260.000.000 تومان می باشد که در صورت خرید از مجموعه آسانسور به سراسر کشور نیز ارسال می شود .

 

 

قیمت قطعات آسانسور MRL برای 8 طبقه

مجموعه آسانسور برزده می تواند برای شما مشتریان تمامی قطعات آسانسور را در تنوع و سطح کیفیتی درجه یک یا درجه دو به شما ارائه دهد. در لیست محاسبه شده برای 8 طبقه آسانسور که بدون موتور خانه نیاز دارند می توانید از لیست مجموعه ما استفاده نمایید .

مبلغ کلی قطعات اسانسور MRL برای 8 طبقه در بازده قیمتی 266.000.000 تا 275.000.000 تومان می باشد که در صورت خرید قطعات از مجموعه اسانسور برزده برای شما در سراسر کشور ارسال خواهیم کرد . همچنین می توانید برخی از لوازم اسانسور را قبل از خرید تغییر دهید.

 

مزایای آسانسور روملس نسبت به سایر مدل های آسانسور چیست

در مدل روملس به دلیل استهلاک کمتر در آسانسور بخش بسیاری از هزینه ها در سرویس و نگهداری ماهانه کاهش می یابد که می توانید به بخش های دیگر تعمیرات آسانسور تزریق کنید .

از دیگر مزایای آسانسور روملس ، در راندمان کارکرد سرعت آسانسور است که تغییر چشم گیری دارد و سرعت آسانسور شما به سرعت بیش از 3 متر در ثانیه میرسد . در هنگام حرکت فلکه موتور آسانسور MRL هیچگونه صدایی از موتور و موتور خانه شنیده نمی شود ، همچنین در 70 درصد انرژی  مصرفی در ساختمان صرفه جویی می کند که این موضوع کاهش بسیاری را در هزینه ماهیانه ساختمان دارد.