قیمت کابین آسانسور و انواع مدل کابین آسانسور
قیمت کابین آسانسور و انواع مدل کابین آسانسور

کابین آسانسور فضایی می باشد که مسافران یا بار در آن قرار می گیرند و با حرکت عمودی در داخل چاه آسانسور در بین طبقات ساختمان حرکت می کنند . انتخاب نوع کابین آسانسور به عوامل مختلفی مانند نوع کاربری، ظرفیت، ابعاد، جنس بدنه، طراحی و تزئینات داخلی و سایر موارد بستگی دارد که از این رو قیمت کابین آسانسور به نوع انتخاب شما بستگی دارد .

کابین آسانسور مدل نور خطی

 

کابین آسانسور در تعداد نفرات

قیمت کابین آسانسور 2 نفره

کابین آسانسور 2 نفره به دلیل ابعاد کوچکی که دارد از قیمت مناسب تری بهره مند می باشد و اگر در طراحی داخلی کابین کمتر از تزئینات استفاده شود نیز قیمت نهایی نیز مناسب تر می باشد .

 

قیمت کابین آسانسور 3 نفره

کابین آسانسور 3 نفره ، این نوع از کابین ها معمولا در ساختمان هایی با تعداد جمعیت کم طراحی می شوند و بستگی به نوع راه اندازی سیستم آسانسور دارد که در نوع هیدرولیک هزینه کمتری می توانید پرداخت کنید.

 

قیمت کابین آسانسور 4 نفره

اگر در ساختمان فضای کافی برای نصب و راه اندازی نداشته اید و حداکثر تا 4 نفر ظرفیت را می توانید داشته باشید ، کابین آسانسور 4 نفره با انواع مدل های ام دی اف استیل و تمام استیل را می توانید در شکل های مدرن در مجموعه آسانسور برزده دریافت کنید .

 

کابین آسانسور مدل نور خطی استیل

 

قیمت کابین آسانسور 5 نفره

در کابین آسانسور 5 نفره با این که ابعاد کابین بیشتر می باشد اما هزینه یکسانی با ابعاد 4 نفره دارد و تنها در طراحی و نوع استیل با هم تفاوت دارند .

 

قیمت کابین آسانسور 6 نفره

ابعاد کابین آسانسور 6 نفره 110 سانتی متر در 110 سانتی متر می باشد که در این ابعاد ظرفیت 450 کیلوگرم به صورت استاندارد قابل حمل در بین طبقات ساختمانی می باشند . هزینه خرید کابین آسانسور 6 نفره همانند 4 نفره می باشد و با تغییر تزئینات داخلی کابین آسانسور هزینه ها افزایش میابد.

 

قیمت کابین آسانسور 7 نفره

ابعاد کابین آسانسور 7 نفره 110 سانتی متر در 130 سانتی متر می باشد و با وجود میزان فضای کافی از چاهک آسانسور ، ممکن است بزرگتر یا کوچک تر شود. قیمت خرید کابین آسانسور 7 نفره بیشتر از 6 نفره می باشد که با وجود تزئینات سفارشی شما ، قیمت نهایی مشخص می شود.

 

قیمت کابین آسانسور 8 نفره

ابعاد کابین آسانسور 8 نفره 110 سانتی متر در 150 سانتی متر می باشد که در حالت استاندارد تعداد 8 نفر را حمل می کند . در طراحی کابین می توانید از مدل نور های خطی برای طراحی لوکس و مدرن در ساختمان تان استفاده نمایید .

 

کابین آسانسور مدل ام دی اف استیل

 

قیمت کابین آسانسور ام دی اف استیل

طراحی کابین آسانسور در مدل ام دی اف استیل (MDF steel) در طرح های مختلف دارای هزینه متفاوت می باشد و انتخاب نوع استیل نیز در تعیین قیمت موثر است. کابین ام دی اف استیل در ابعاد 3 تا 6 نفره حدود قیمت 33.000 میلیون می باشد که برای دریافت قیمت روز ، می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

قیمت کابین آسانسور تمام استیل نقره ای

کابین آسانسور با طراحی تمام استیل نقره ای در انواع طرح های ورقه استیل به مشتریان ارائه می شود که هر نوع از طرح ورقه استیل ، دارای جذابیت خاصی می باشد که در انواع ورقه استیل ساده ، ورقه استیل دودی ، ورقه استیل خشدار ، ورقه استیل طرحدار و سایر مدل ها به تولید میرسد .

 

کابین آسانسور مدل استیل طلایی

قیمت کابین آسانسور تمام استیل طلایی

کابین آسانسور در طرح طلایی بدلیل زیبایی و جذابیت زیادی که نوع استیل طلایی دارد بسیار مشتری پسند است و مورد توجه قرار می گیرد . از انواع طرح استیل طلایی می توان به استیل ساده طلایی ، استیل دودی طلایی ، استیل طرح دار طلایی ، استیل براق طلایی ، استیل مات طلایی و سایر مدل های مدرن و بروز اشاره کرد که در مجموعه آسانسور برزده موجود می باشد.

 

کابین آسانسور مدل استیل دودی

 

قیمت کابین آسانسور هایگلاس استیل

کابین آسانسور با طراحی ورقه هایگلاس استیل ، جلوه زیبایی را به طراحی داخلی کابین آسانسور میدهد و علاوه بر آن دارای ویژگی هایی نیز می باشد که ورق های هایگلاس استیل ضد زنگ و مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی ها دارد ، این ورق ها توسط بخار تمیز و ضدعفونی می شوند و نیازی به رنگ و روکش های خارجی ندارند ، زیبایی و سطح کاملا صاف از دیگر ویژگی های ورق های هایگلاس استیل می باشد.

 

محاسبه ابعاد چاهک آسانسور

ابعاد چاهک آسانسور باید به صورت استاندارد محاسبه شده باشد که در این صورت اگر ابعاد چاله آسانسور مثلا 200 در 200 باشد باید 10 سانتی متر به ابعاد فعلی چاله اضافه شود و ارتفاع حداقل 1.5 متر بیشتر از ارتفاع فعلی را داشته باشد.

 

محاسبه ابعاد کابین آسانسور

برای محاسبه ابعاد داخلی کابین آسانسور با تعداد نفرات 2 الی 8 نفر ، از حداقل فضای 100 در 100 برای 2 نفر شروع می شود که در 4 نفره به 110 در 110 میرسد و در ابعاد 8 نفره به حداقل فضای 150 در 150 از داخل کابین نیاز می باشد که این ابعاد با فاصله اتصال کابین به ریل آسانسور نیز اضافه می شود و ابعاد نهایی به دست میاید.

 

نمایندگی فروش قطعات آسانسور

برای دریافت جدید ترین قیمت قطعات آسانسور و همچنین خرید آن می توانید از سراسر کشور بدون مراجعه حضوری از ما لیست قیمت روز قطعات آسانسور را دریافت نمایید و با خیال راحت به سفارش کالا های مورد نیاز تان بپردازید . مجموعه آسانسور برزده می تواند سفارش های شما مشتریان را به سراسر کشور ارسال نمایید.