لیست قطعات راه اندازی و قیمت نصب و راه اندازی آسانسور

امروزه آسانسور یکی از نیاز های مهم را در حمل و نقل ساختمان ها دارد که علاوه بر زیبایی آن ، ایمنی آسانسور برای ساکنین داخل ساختمان نیز مهم است که در هنگام خرید باید لیست قطعات راه اندازی را به صورت کامل و با موارد امنیتی خریداری کنید تا در زمان وقوع حادثه ، خسارات کمتری در ساختمان متحمل شود.

لیست قطعات راه اندازی به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به نوع سیستم حرکتی آسانسور که شامل گیربکس یا گیرلس بودن آن اشاره کرد و تفاوت های زیادی این دو نوع آسانسور با هم دارند که در ادامه به این موضوع می پردازیم.

 

لیست قطعات راه اندازی آسانسور گیربکس

آسانسور گیربکس از نظر ایمنی و کارایی برای تمامی ساختمان ها قابل اجرا می باشد که مشتریان با بررسی موارد استانداری توسط نصابات می توانند از لیست قطعات راه اندازی گیربکس آسانسور برای ساختمان شان بهر مند شود ، لیست قیمت قطعات گیربکس مجموعه آسانسور برزده دارای تمامی قطعات مورد نیاز جهت نصب کامل یک آسانسور گیربکس را دارا می باشد که هم اکنون تمامی قیمت ها در سایت آسانسور برزده موجود است.

 

لیست قطعات راه اندازی آسانسور گیرلس

اگر شما مشتریان به دنبال آسانسوری با سرعت کششی بالای 2.5 متر بر ثانیه می باشد می توانید از آسانسور گیرلس استفاده نمایید. لیست قطعات راه اندازی آسانسور گیرلس با گیربکس تفاوت چندانی ندارد و نوع موتور آسانسور و تابلو فرمان آسانسور آن با هم در تفاوت اند.

آسانسور گیرلس از نوع آسانسور کم صدا می باشد و توانایی کششی 20 نفر در کابین آسانسور را تا تعداد توقف بالای 20 طبقه دارد و در کمترین زمان ممکن مسافران را به مقصد خود می رساند.

 

لیست قطعات راه اندازی آسانسور هیدرولیکی

نوع دیگری از آسانسور که مناسب برای مکان های کم تراکم و کم ارتفاع استفاده می شود را آسانسور هیدرولیک می نامند که  برای تعداد توقف 2 الی 4 طبقه مناسب است و در اکثر موارد برای خانه های ویلایی یا مغازه های دو طبقه کارایی دارد.

لیست قطعات راه اندازی آسانسور هیدرولیکی نسبت به دو مدل قبلی آسانسور گیربکس و گیرلس از قیمت مناسب تری هم برخوردار است و با سرعت کند 1 متر بر ثانیه قابلیت حرکت افراد را در بین طبقات دارد .

 

نحوه محاسبه لیست قطعات راه اندازی آسانسور

در مدل های گیربکس و گیرلس آسانسور به دلیل اهمیت نوع آسانسور از نظر یک به یک بودن یا دو به یک بودن قطعات مورد نیاز و همچنین انتخاب قطعات ایرانی و خارجی در لیست سفارشی تان ، قیمت خرید قطعات و نحوه محاسبه لیست قطعات راه اندازی آسانسور به صورت دقیق مشخص نیست و تنها در صورت مشخص بودن کالا های سفارش داده شده و فاکتور شده از سوی فروشگاه آسانسور برزده قابل محاسبه می باشد.

سیستم های حرکتی 1 به 1 یا 2 به 1 دارای تغییراتی هستند که می توانند در محاسبه کردن قیمت نهایی لیست قطعات ، شما مشتریان را دچار مشکل کنند . محاسبه تخصصی لیست قیمت هر نوع از آسانسور تنها توسط مهندسان و نصابان آسانسور حرفه ای امکان پذیر می باشد که در این  زمینه تجربه کافی را دارند.

 

راه های کاهش قیمت قطعات آسانسور

برای خرید صفر تا صد آسانسور می تواند از لیست های متنوع مجموعه آسانسور برزده بهره مند شوید و از لیست های اقتصادی ، پیشنهادی و نرمال یکی از موارد را انتخاب نمایید. لیست های قرار داده شده در کانال تلگرامی ما برای تمام سلیقه ها می باشد و اگر شما از جمله افرادی هستید که قیمت قطعات آسانسور مهم تر است می توانید از لیست اقتصادی ما بهره مند شوید و اگر کیفیت قطعات مهم تر است می توانید از لیست پیشنهادی ما بهره مند شوید.

یکی دیگر از راه های کاهش قیمت لیست خرید آسانسور این است که شما برخی از قطعات آسانسور را با کیفیت پایین تر یا تزئینات کابین آسانسور و درب طبقه آسانسور را در ارزان ترین قیمت تهیه نمایید.همچنین حذف برخی امکانات جانبی استاندارد آسانسور نیز می تواند باعث کمتر شدن قیمت شود که این قطعات شامل یو پی اس ، آژیر هشدار دهنده و علائم استاندارد باشد که نبودن این موارد باعث ایجاد خطرات جانی می شود.

 

هزینه نصب و راه اندازی آسانسور

قیمت کامل قطعات آسانسور یک بخش از فرایند اجرای آسانسور است و نصب تمام قطعات به درستی نیز بخش دیگر آن است که نصابان زیادی وجود دارند می توانند آسانسور سساختمان شما را نصب کنند ولی از لحاظ استاندارد و ایمنی نیز ممکن است با مشکلاتی نیز همراه باشید.
متخصصان نصب صفر تا صد آسانسور برای نصب کامل قطعات از یک نرخ واحد برای اجرای پروژه ساختمانی استفاده می کنند و به این صورت است که از 2 تا 6 توقف به یک نرخ ثابت دریافت می کنند و از 7 تا 10 به نرخ ثابت دیگر از شما دریافت می کند.
قیمت دقیق نصب قطعات آسانسور هر ساله در تغییر است و برای دریافت بروز نصب قطعات آسانسور می توانید از شرکت هایی که نصب و اجرای قطعات را بر عهده دارند بهر مند شوید.